מהות: במסגרת תחזוקת הבניין נדרש לפתיחת קריאה לטיפול על ידי איש אחזקה או ספק חיצוני כשיש תקלה או משהו לטיפול בבניין מסוים. במאמר זה יוסבר כיצד לבצע זאת.
תוכן המאמר:
- דיווח פניה
- מילוי פרטי הפניה
- הוספת עדכונים וקבצים
________________________________________________________________________________________________________________________________
דיווח פניה
ראשית, לצורך פתיחת קריאת שירות חדשה נלחץ על "דיווח פנייה" במסך קריאות שירות.
ישנם הרבה מקומות במערכת מהם אפשר לפתוח קריאת שירות למען הנוחות, אז זהו המסך העיקרי בו יטופלו כלל קריאות השרות.
מילוי פרטי הפניה
במסך פנייה חדשה נמלא את נתוני החובה החלק הימני של המסך:
- שם פותח הקריאה
- תאריך הפתיחה (ניתן להגדיר גם תאריך עתידי או תאריך למפרע)
- שם הבניין
- סוג הקריאה
- תחום האחזקה
- רמת הדחיפות שלה
- נושא הקריאה - רצוי שיהיה קצר וממצה
- בהערות אפשר לפרט על מהות הבעיה ביתר הרחבה
מי יקבל עדכון על פתיחת קריאות השרות?
לתשומת ליבכם ניתן לבחור או לשנות במסך פתיחת הפניה, למי ישלח עדכון בנוגע לכך, (ניתן גם להגדיר העדפות קבועות בהגדרות מערכת)
- נוכל לבחור לסמן שליחת SMS או מייל למדווח
- נוכל לבחור אם לשלוח SMS אל הועד אודות הקריאה
- נוכל להגדיר את הספק המטפל בקריאה ולשלוח גם לו SMS בנושא
- להגדיר תאריך יעד לסיום הטיפול בקריאה ולבחור האם ישלח SMS על הסיום
- וכן להוסיף רשימת בדיקה לטיפול עבור הקריאה.
נ.ב. וחשוב מאוד! במידה ואנחנו צריכים לפתוח קריאה זהה לכל הבניינים או לכמות מסוימת, נלחץ על שכפול הפנייה לבניינים נוספים, נבחר את הבניינים הרצויים ולבסוף נלחץ אישור.
פרטים נוספים לפניה
בחלק השמאלי של מסך דיווח הפניה, ניתן לעדכן הערה כללית ליחידה, להוסיף תמונות שמתארות את הבעיה וכן עדכונים נוספים בהמשך.
לשונית עדכונים - ניתן לבחור אם להציג לדייר, לשלוח עדכונים למדווח במייל SMS וכו'
לסיום ושמירת הקריאה, נלחץ הוסף וסגור.
האם מאמר זה היה מועיל?
נהדר!
תודה על המשוב
מצטערים! לא יכולנו לעזור
תודה על המשוב
המשוב נשלח
אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר