דוח למנהל אחזקה

השתנה ב ג', 11 יונ ב- 2:27 אחר הצהריים

מהות: דוח מסכם של קריאות שירות למנהל אחזקה מסוים מהמערכת.  

דוח זה מאפשר לחברת הניהול צפייה בכל פרטי הקריאות המשויכות למנהל אחזקה ספציפי , עם קיבוץ של הקריאות לפי בניין ועל פי תאריך בסדר כרונולוגי. 



חשוב לציין - דוח זה יציג לנו רק פניות המשויכות למנהל האחזקה הספציפי שבחרנו.  

כלומר, אם יש בבניין מסוים מנהל אחזקה שמטפל בכל הקריאות וכמעט כולן משויכות אליו אך יש קריאה אחת בבניין ששויכה למנהל אחזקה אחר - קריאה זו לא תופיע בדוח זה! (קריאה זו כן תופיע בדוח לפי סינון). 



איך להפיק דוח מסכם של קריאות שירות עבור מנהל אחזקה



להפקת דוח זה, 

במסך קריאות שירות נבחר את מנהל האחזקה הרצוי ולאחר מכן נלחץ על "דוח למנהל אחזקה". 



 


בדו"ח שמופק יופיעו לנו הפרטים הבאים: 


שם הבניין
קוד הכניסה (ניתן להגדיר במערכת במיקום בניינים פעילים > לשונית חוזה הניהול).
ימי ניקיון של הבניין (ניתן להגדיר במערכת במיקום בניינים פעילים >לשונית תחזוקה > ניקיון).
סבב הליכה של הבניין (ניתן להגדיר במערכת במיקום בניינים פעילים > לשונית חוזה הניהול).



ברשימה שתחת נתונים אלה יופיעו הקריאות של הבניין על פי הפרמטרים הבאים: 


  • תאריך - התאריך שבו הקריאה שנפתחה. 
  • יחידה - מספר היחידה שנפתחה עבורה הקריאה. 
  • שם המדווח - שם איש הקשר שדיווח אודות הקריאה. 
  • טלפון לחזרה - מספר הטלפון לחזרה עם עדכונים אודות הקריאה. 
  • דחיפות - רמת הדחיפות שהוגדרה לקריאה. 
  • נושא - נושא הקריאה ומהותה. 
  • התקבל באמצעות - האופן שבו התקבלה הפנייה לחברת הניהול (שיחת טלפון, וואטספ וכדומה..). 
  • נפתח על ידי - שם פותח הקריאה מחברת הניהול. עמודה זו תהיה עם תוכן רק אם הקריאה נפתחה בתוכנה, ולא על ידי דייר באפליקציית הדיירים.
  • תאריך ההתקשרות - התאריך שבו בוצעה התקשרות עם הדייר אודות הקריאה. 
  • שעת ההתחלה - השעה שהוגדרה לזמן תחילת טיפול בקריאה.
  • משך בדקות - הזמן המוערך שנמשכה הטיפול בקריאה. 
  • גורם מטפל - שם המשתמש שטיפל בקריאה. 

האם מאמר זה היה מועיל?

נהדר!

תודה על המשוב

מצטערים! לא יכולנו לעזור

תודה על המשוב

Liquid error: 822: unexpected token at '{ "label": "כתובת הדוא"ל שלך", "type": "email", "name": "helpdesk_ticket[email]", "id": "helpdesk_ticket_email", "required" : "true" } '

ספרו לנו כיצד נוכל לשפר את המאמר הזה!

בחרו לפחות אחת מהסיבות
אימות CAPTCHA נדרש.

המשוב נשלח

אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר