מדריך לאפליקציית אנשי אחזקה

השתנה ב ה', 18 אפר ב- 2:43 אחר הצהריים

מהות: אפליקציית אנשי אחזקה משמשת את מנהלי האחזקה של הבניינים השונים בשטח, על מנת לצפות ולטפל בקריאות שנפתחו, לעדכן תכנון יומי של קריאות לטיפול, לעדכן סטטוס טיפול, לפתוח קריאות חדשות, לצפות בפרטי הדיירים ואף לגבות מיסי ועד בית לדיירים עם חוב.

 

תוכן עניינים


קישור - https://mtc.build-app.co.il/ - ניתן לבחור הגדרת שפה אנגלית או עברית

 


על מנת להיכנס לאפליקציה יש להזין את קוד החברה, שם המשתמש והסיסמא



2. מסך ברירת המחדל שיעלה הוא מסך רשימת הבניינים שבהם מטפל איש האחזקה





בלחצן העליון מימין ניתן להיכנס לתפריט הראשי לבחירת אפשרויות נוספות לצפייה/טיפול





תפריט ראשי - רשימת בניינים



המסך הראשי – מציג את כלל הבניינים בטיפול מנהל האחזקה.
בלחיצה על החץ הירוק, משמאל לבניין, או על שם הבניין, יפתח תפריט משנה המאפשר לו מספר פעולות בבניין הרלוונטי:



קריאות שרות - צפייה בקריאות השרות בבניין ו/או פתיחת קריאת שרות חדשה

 

דירות ודיירים – צפייה ביחידות וכן כניסה ליחידה ספציפית לעדכון פרטים, ואף גבייה של חובות מיסי ועד במידה ויש (כאשר הבניין פתוח לסליקת אשראי), פירוט להלן.

 

גביית תשלום עבור חובות מיסי ועד באפליקציית תחזוקה:

 

  1. לוחצים הצג ליד הסכום המופיע בשדה "חוב לדירה"
  2. מקבלים את רשימת החודשים והחובות
  3. מסמנים את החודשים אותם מבקש הדייר לשלם
  4. ולוחצים למטה על עבור לתשלום
  5. יפתח מסך להקלדת פרטי כרטיס האשראי

  6. יתקבל מסך ובו יש לבחור אם לשמור את פרטי האשראי ולהקים הוראת קבע או לא לשמור.


  7. מומלץ להקים הוראת קבע אך כמובן לשיקול הדייר – לאחר בחירת האפשרות הרצויה ללחוץ שוב על עבור לתשלום


  8. יפתח מסך הסליקה לנכנסת פרטי כרטיס האשראי

     

הפצת SMS – אם צריך לעדכן במשהו את הדיירים – ניתן לבחור אם שוכרים, בעלים או שניהם




הוספת חיוב לבניין – לדוגמא, צריך לרכוש מגב:


ספקים לבניין – רשימת הספקים שהוגדרה

קריאה חדשה – פתיחת קריאה חדשה

תחזוקה ומתקנים – צפיה בהגדרות של תחומי תחזוקת הבניין

תפוסת חדר דיירים – לבדיקת זמינות במידת הצורך




תפריט ראשי - קריאות שרות


צפיה בקריאות השרות הפתוחות לבניין וטיפול בהן – צפיה בתמונות אם צורפו, הוספת עדכון, עריכת הקריאה וסגירת קריאה.




תפריט ראשי - קריאת שרות חדשה



אפשרות ישירה לבחירת תחום ופתיחת קריאה ע"י מילוי הפרטים: בניין, נושא, הערות, סוג, עדיפות, תאריך יעד, ספק אם צריך, והוספת תמונות במידת הצורך.




תפריט ראשי – ספקים



צפיה ברשימת הספקים הקיימת לנו, ואופציה לבצע עריכת ספקים לא קיימים, מחיקת ספקים ישנים ולא רלוונטיים וכן צירוף ספקים חדשים.



 

תפריט ראשי – תכנון יומי


כאן איש האחזקה יוכל לעדכן לעצמו "תכנון יומי" של קריאות שהוא מטפל בהם בתאריך מסוים, על ידי בחירת תאריך וסימון הV על יד הקריאות הרלוונטיות.






לאחר שאיש האחזקה עדכן את התכנון היומי שלו, חברת הניהול תוכל להפיק דוח של התכנון היומי עבור איש האחזקה במסך קריאות שירות > דוח תכנון יומי > בחירת תאריך ואחראי > הצג.




האם מאמר זה היה מועיל?

נהדר!

תודה על המשוב

מצטערים! לא יכולנו לעזור

תודה על המשוב

Liquid error: 822: unexpected token at '{ "label": "כתובת הדוא"ל שלך", "type": "email", "name": "helpdesk_ticket[email]", "id": "helpdesk_ticket_email", "required" : "true" } '

ספרו לנו כיצד נוכל לשפר את המאמר הזה!

בחרו לפחות אחת מהסיבות
אימות CAPTCHA נדרש.

המשוב נשלח

אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר