מהות: אפליקציית אנשי אחזקה משמשת את מנהלי האחזקה של הבניינים השונים בשטח, על מנת לצפות ולטפל בקריאות שנפתחו, לעדכן תכנון יומי של קריאות לטיפול, לעדכן סטטוס טיפול, לפתוח קריאות חדשות, לצפות בפרטי הדיירים ואף לגבות מיסי ועד בית לדיירים עם חוב.
- תוכן עניינים
קישור - https://mtc.build-app.co.il/ - ניתן לבחור הגדרת שפה אנגלית או עברית
על מנת להיכנס לאפליקציה יש להזין את קוד החברה, שם המשתמש והסיסמא
מסך ברירת המחדל שיעלה הוא מסך רשימת הבניינים שבהם מטפל איש האחזקה
בלחצן העליון מימין ניתן להיכנס לתפריט הראשי לבחירת אפשרויות נוספות לצפייה/טיפול:
ואז ייפתח התפריט:
תפריט ראשי - רשימת בניינים
המסך הראשי – מציג את כלל הבניינים בטיפול מנהל האחזקה.
בלחיצה על החץ הירוק, משמאל לבניין, או על שם הבניין, יפתח תפריט משנה המאפשר לו מספר פעולות בבניין הרלוונטי:
קריאות שרות - צפייה בקריאות השרות בבניין ו/או פתיחת קריאת שרות חדשה
דירות ודיירים – צפייה ביחידות וכן כניסה ליחידה ספציפית לעדכון פרטים, ואף גבייה של חובות מיסי ועד במידה ויש (כאשר הבניין פתוח לסליקת אשראי), פירוט להלן.
גביית תשלום עבור חובות מיסי ועד באפליקציית תחזוקה:
- לוחצים הצג ליד הסכום המופיע בשדה "חוב לדירה"
- מקבלים את רשימת החודשים והחובות
- מסמנים את החודשים אותם מבקש הדייר לשלם
- ולוחצים למטה על עבור לתשלום
- יפתח מסך להקלדת פרטי כרטיס האשראי
- יתקבל מסך ובו יש לבחור אם לשמור את פרטי האשראי ולהקים הוראת קבע או לא לשמור.
- מומלץ להקים הוראת קבע אך כמובן לשיקול הדייר – לאחר בחירת האפשרות הרצויה ללחוץ שוב על עבור לתשלום
- יפתח מסך הסליקה לנכנסת פרטי כרטיס האשראי
הפצת SMS – אם צריך לעדכן במשהו את הדיירים – ניתן לבחור אם שוכרים, בעלים או שניהם
הוספת חיוב לבניין – לדוגמא, צריך לרכוש מגב:
ספקים לבניין – רשימת הספקים שהוגדרה
קריאה חדשה – פתיחת קריאה חדשה
תחזוקה ומתקנים – צפיה בהגדרות של תחומי תחזוקת הבניין
תפוסת חדר דיירים – לבדיקת זמינות במידת הצורך
תפריט ראשי - חיפוש איש קשר
חיפוש אנשי קשר מאפשר לבצע חיפוש לפי שם הדייר/בעלים ע"י הזנת השם (מלא/חלקי) בשורת ה"טקסט לחיפוש":
אך ישנן אופציות סינון נוספות אותן נקבל בלחיצה על המשפך בצד שמאל, ואז נוכל לחפש בין היתר גם לפי כתובת מייל, טלפון, מספר רכב, חניה ועוד.
תפריט ראשי - קריאות שרות
צפיה בקריאות השרות הפתוחות לבניין וטיפול בהן – צפיה בתמונות אם צורפו, הוספת עדכון, עריכת הקריאה וסגירת קריאה.
תפריט ראשי - קריאת שרות חדשה
אפשרות ישירה לבחירת תחום ופתיחת קריאה ע"י מילוי הפרטים: בניין, נושא, הערות, סוג, עדיפות, תאריך יעד, ספק אם צריך, והוספת תמונות במידת הצורך.
עדכון סטטוס קריאת שירות:
1. כאשר קיבלנו קריאה והתחלנו לטפל בה נשנה את הסטטוס ע"י לחיצה בצד שמאל על המילה "פתוח", נבחר "בטיפול".
2. כאשר נרצה לסגור את הקריאה נבחר "טופל".
*ניתן להוסיף הערות ובמידת הצורך לשלוח עדכון זה גם לשאר דיירי הבניין.
תפריט ראשי – ספקים
צפייה ברשימת הספקים הקיימת לנו, ואופציה לבצע עריכת ספקים לא קיימים, מחיקת ספקים ישנים ולא רלוונטיים וכן צירוף ספקים חדשים.
תפריט ראשי - הפקדת צ'קים
ניתן לגבות תשלום מדיירים באמצעות הפקדת צ'קים דרך האפליקציה.
לאחר שבחרנו את הבניין ואת החוב שעליו אנו מעוניינים לבצע תשלום נלחץ בכפתור "בצע תשלום" ונבחר "שלם בצ'קים".
מהמסך הבא נבחור לסריקת הצ'ק.
*יש לשים לב לדגשים המופיעים לפני תחילת סריקת הצ'ק.
תפריט ראשי – תכנון יומי
כאן איש האחזקה יוכל לעדכן לעצמו "תכנון יומי" של קריאות שהוא מטפל בהם בתאריך מסוים, על ידי בחירת תאריך וסימון הV על יד הקריאות הרלוונטיות.
לאחר שאיש האחזקה עדכן את התכנון היומי שלו, חברת הניהול תוכל להפיק דוח של התכנון היומי עבור איש האחזקה במסך קריאות שירות > דוח תכנון יומי > בחירת תאריך ואחראי > הצג.
האם מאמר זה היה מועיל?
נהדר!
תודה על המשוב
מצטערים! לא יכולנו לעזור
תודה על המשוב
המשוב נשלח
אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר