אישור חשבוניות ספק - בעיות אפשריות

השתנה ב ב', 17 יונ ב- 4:40 אחר הצהריים

בעיה: הספק לא מופיע ברשימת הספקים.
פתרון: ברשימת הספקים במסך זה מופעים רק ספקים שיש להם חשבוניות פתוחות (חשבוניות שנקלטו שטרם הותאמו להזמנות, חשבוניות מבוטלות אינן פתוחות).


בעיה: חשבונית הספק אינה מופיעה ברשימת החשבוניות.
פתרוןיש לוודא שהחשבונית נקלטה ואינה מבוטלת וטרם הותאמה להזמנה/ות.


בעיה: ישנן הזמנות אשר לא הגיעו לרשימת ההזמנות במסך הפירוט.
פתרון: יש לוודא שההזמנות אושרו ונסגרו והחיפוש מתבצע על אותם ספקים.


בעיההמערכת נותנת הודעה שלא ניתן לאשר חשבונית ספק במידה והסכומים שונים.
פתרוןיש לוודא שסכום ההזמנות המותאמות לחשבונית שנבחרה בשדה "ברוטו בחשבונית ספק" נותן את סכום החשבונית שנבחרה.

 

בעיה: הספק בחשבונית והספק בהזמנות הם לא אותם ספקים.
פתרון: במידה והספק בחשבונית הוא הנכון, יש להיכנס להזמנות ע"י לחיצה כפולה על מספר ההזמנה ולשנות את שם הספק. 

במידה והספק של ההזמנות הוא הנכון, יש לבטל את החשבונית דרך מסך קליטת חשבונית הספק ולקלוט שוב עם הספק הנכון.
במידה והספק בחשבונית הוא הספק הראשי של הספק שבהזמנות, יש להגדירו כך בכרטיס הספק, ע"י סימון מתאים בספקים המשניים ואז תינתן אפשרות צפייה בכל ההזמנות שלו ושל הספקים שמתחתיו.

האם מאמר זה היה מועיל?

נהדר!

תודה על המשוב

מצטערים! לא יכולנו לעזור

תודה על המשוב

Liquid error: 822: unexpected token at '{ "label": "כתובת הדוא"ל שלך", "type": "email", "name": "helpdesk_ticket[email]", "id": "helpdesk_ticket_email", "required" : "true" } '

ספרו לנו כיצד נוכל לשפר את המאמר הזה!

בחרו לפחות אחת מהסיבות
אימות CAPTCHA נדרש.

המשוב נשלח

אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר