תנאי בסיס לייצוא נתונים מ- ERP Apoint Business לחשבשבת
בתוכנת ה-ERP, ניתן לייצא חשבונות לקוחות חדשים ותנועות בחשבון, לחשבשבת.
לצורך יצוא הנתונים, יש צורך להגדיר ב-ERP נתוני בסיס על מנת ליצור התמה בין המסמכים ב-ERP לחשבשבת.
הפרטים הנדרשים:
- קוד קופת הכנסות וקופת הוצאות לאמצעי התשלום
(כספים > הגדרות הנה"ח > אמצעי תשלום)
- קודי מע"מ עסקאות ומע"מ תשומות
(כספים > הגדרות הנה"ח > חשבונות נוספים)
- מספור מסמכים וקוד תנועה ליצוא, עבור חשבונית לקוח, זיכוי לקוח, חשבונית ספק, זיכוי מספק וקבלה.
(כספים > הגדרות הנה"ח > מספור מסמכים)
- במידה וב-ERP מחשבים שכר עובדים, יש למלא את טבלת אמצעי התשלום וקודי קופות עבור אמצעי תשלום שכר.
(כספים > הגדרות הנה"ח > אמצעי תשלום שכר)
האם מאמר זה היה מועיל?
נהדר!
תודה על המשוב
מצטערים! לא יכולנו לעזור
תודה על המשוב
המשוב נשלח
אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר