כאשר עובדים בבילד אפ בשילוב ERP להפקת חשבוניות, תהליך העבודה הוא תמיד מהבילד אפ, והסנכרון יתבצע מהבילד אפ ל-ERP (ולא להיפך), לכן תמיד יש לבצע עדכונים בבילד אפ.
תהליך העבודה בעדכון הוצאות ספקים והפקת חשבוניות צריך להתבצע לפי השלבים הבאים:
- במסך פעולות כספיות או בכל מקום שממנו ניתן להקים הוצאה, מעדכנים את ההוצאות לספקים.
- בסיום הקלדת כלל החיובים לבניין יש להוציא דו"ח ריכוז תשלומים לשליחה במייל לאישור הועד.
- במידה ויש תיקונים להוצאות יש לעדכן את הרשומות הרלוונטיות בבילד אפ
- לאחר אישור הוועד וקבלת תשלום עבור ההוצאות מפיקים חשבוניות כולל קבלה באופן הבא:
- נכנסים בתפריט העליון להנהלת חשבונות -> חשבונית חודשית לבניינים
- במסך שמתקבל בוחרים את ההוצאות המבוקשות (צילום בסעיף הבא)
- מסמנים את הוסף קבלה ומעדכנים את פרטי התשלום
- החשבונית (כולל הקבלה) יופקו והמערכת תעלה מסך דיוור במייל -
- לאחר לחיצה על שלח יעלה מסך עריכת ההודעה -
- ניתן להוסיף/לשנות את כתובות המייל לשליחה ובלחיצה על שלח הנמענים יקבלו את החשבונית כולל הקבלה על ההוצאות שנבחרו ושולמו.
- נכנסים בתפריט העליון להנהלת חשבונות -> חשבונית חודשית לבניינים
*הערה – אם יש צורך לתקן או לעשות זיכוי להוצאה מסוימת, יש לבצע את העדכונים בבילד-אפ ורק לאחר מכן להפיק חשבונית ב-ERP
בהצלחה!
האם מאמר זה היה מועיל?
נהדר!
תודה על המשוב
מצטערים! לא יכולנו לעזור
תודה על המשוב
המשוב נשלח
אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר