כללי
על מנת לתת מענה לאבטחת המידע המוגברת המופעלת על שרתי דוא"ל ובכדי שניתן יהיה לשלוח הודעות דוא"ל ממערכת בילד-אפ יש להגדיר את כתובת המייל באופן מאובטח.
שליחת מיילים מתיבות המוגדרות עם מייל של Microsoft 365 תתאפשר רק באמצעות Access Token (מוסבר בהמשך).
תוכן עניינים
הגדרת תיבה ראשית למערכת
- מהתפריט הראשי -> הגדרות מנהל –> הגדרות מערכת
- לשונית "הגדרות דוא"ל"
- לחיצה על "הוסף/ערוך חשבון"
- וידוא שמזהה השרת הוא smtp.office365.com
- בשורת הסיסמא לבחור – access token
- לחיצה על "יצירת Token"
- יפתח מסך Sign in של Microsoft 365 – בו נזין את כתובת המייל Next ואז את הסיסמא
- לתיבות בהן קיים אימות דו-שלבי, יעלה מסך אימות המציג את הספרות האחרונות של הטלפון אליו נשלח קוד האימות (במקרה זה גם שאלה לגבי אופן שליחת הקוד – בהודעה או שיחה)
- יש לקבל את הקוד מהגורם הרלוונטי בצד הלקוח ולהזין.
- אם זו פעם ראשונה שנוצר טוקן תעלה ההודעה הזו – יש ללחוץ Accept
- יתקבל אישור על קבלת הטוקן
- הטוקן הוגדר – יש לבצע בדיקה ולוודא שנשלח מייל בהצלחה.
- יש ללחוץ שמור וסגור.
יצירת טוקן כאשר נדרש אימות אדמין
במידה ובדיקת שליחת המייל מעלה שגיאה, יש לבצע את הפעולות הבאות מחשבון המייל של האדמין, באופן הבא:
- נכנסים ל365 עם השם והסיסמא (יבוצע ע"י האדמין או ע"י התמיכה בכפוף לקבלת יוזר וסיסמא של חשבון האדמין כולל אימות הקוד שנשלח אליו)
- לוחצים על התפריט משמאל ופועלים לפי השלבים בצילום:
- Active users (1)
- בוחרים את המייל הרצוי מהרשימה (2)
- Mail (3)
- Manage email apps (4)
- במסך שיפתח יש לסמן את תיבת הסימון התחתונה – Authenticated SMTP
- לאחר מכן יש לחזור לבילד-אפ וליצור את הטוקן מחדש, כולל אימות מול האדמין ושליחת מייל בדיקה.
בהצלחה!
עדכון | 23.5.23 |
האם מאמר זה היה מועיל?
נהדר!
תודה על המשוב
מצטערים! לא יכולנו לעזור
תודה על המשוב
המשוב נשלח
אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר