הגדרת תוכנית (תותח) גביה

השתנה ב ה', 17 אוג, 2023 ב- 11:57 לפני הצהריים

מטרת המערכת

לבצע את הגביה באופן אוטומטי עבור חברות הניהול תוך שימוש בהגדרות מותאמות אישית לכל חברה ובניין.

עד היום פעולות הגביה בוצעו באופן ידני על ידי המשתמשים, כולל מכתבי גביה וסמסים, ותוכנית הגביה באה לעשות את כל זה באופן אוטומטי ולהקל על עבודת הגביה.

 

תוכן המאמר:

  • עיקרון פעולת התותח
  • כיצד מגדירים את תוכנית הגביה
  • הבהרות באופן השימוש

___________________________________________________________________________________________________________________________________

עיקרון פעולת התותח

הגדרת תוכנית גביה -> שיוך התוכנית לבניינים -> מעקב אחר התוכנית -> התערבות משתמש בנקודות מסוימות כפי שמוגדר בתוכנית עצמה (פעולות משתמש)

 

* שימו לב: ניתן להפעיל את התוכנית רק לבניינים המוגדרים לסליקה באמצעות איי פוינט


כיצד מגדירים את תוכנית הגביה?

 

להגדרת התוכנית יש להיכנס מתוך סרגל הלחצנים הראשי -  גביה – הגדרת תוכנית גביה



 

מסך הגדרת תוכנית גביה

לכל חברה קיימות 2 תוכניות ברירת מחדל שהכנו מראש, אותן תוכלי לעדכן, להכפיל או לשנות כרצונכם, בהתאם לאופי התוכנית והבניינים בהם תרצו להפעילן.





שיוך תוכנית לבניין

כל תוכנית ניתן לשייך לבניינים אותם תבחרו במספר אופנים:

  • אפשרות 1 - לחיצה על שיוך לבניינים ליד שם התוכנית, תפתח את רשימת הבניינים ותוכלו לסמן את הרצויים
  • אפשרות 2 - במסך בניינים פעילים קיימת עמודה הניתנת לעדכון ומציגה האם מוגדרת לבניין תוכנית גביה, ואם כן איזו, באופן הבא:



שימוש במסך ניהול גביה החדש

ניתן לראות בכל שורה מה צפוי להיות השלב הבא:





הצגת פעולה שתתבצע:




תיעוד פעולת משתמש




הבהרות

מה זה אומר - יחידה סיימה את תכנית הגביה?



המשמעות היא – 

כל הפעולות שהוגדרו בתוכנית הסתיימו ועדיין לא שולם החוב, ובמידה והוגדרה "פעולה לביצוע בעת סיום התוכנית" היא תתחיל לפעול עד לתשלום החוב.

ברגע ששוב יהיה חוב שמתאים לתנאי תותח הגביה התוכנית תופעל שוב.




   

מה המשמעות של תיבות הסימון "כולל יחידות"?

המשמעות היא שהתוכנית תישלח, בנוסף, לכלל היחידות גם לאלה שמסומנות שאינן כלולות בברירת המחדל - ברירת המחדל היא כלל היחידות למעט אלה הרשומות בתיבות הסימון.



מה משמעות "פעולת משתמש"?


הכוונה היא שהמשתמש צריך להיכנס למסך ניהול גביה מפעם לפעם ולסנן את המסך לפי מצב ת.גביה – פעולת משתמש, ולטפל ביחידות הרלוונטיות אשר הגיעו לשלב שנדרשת פעולת משתמש (בהתאם למה שהוגדר בתוכנית הגביה).


קישור לוובינר שהתקיים בנושא תותח גביה במרץ 2023





האם מאמר זה היה מועיל?

נהדר!

תודה על המשוב

מצטערים! לא יכולנו לעזור

תודה על המשוב

Liquid error: 822: unexpected token at '{ "label": "כתובת הדוא"ל שלך", "type": "email", "name": "helpdesk_ticket[email]", "id": "helpdesk_ticket_email", "required" : "true" } '

ספרו לנו כיצד נוכל לשפר את המאמר הזה!

בחרו לפחות אחת מהסיבות
אימות CAPTCHA נדרש.

המשוב נשלח

אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר