הגדרת מספרי חשבונות הנה"ח (קופות אמצעי תשלום) לממשק הפקת חשבוניות

השתנה ב ה', 4 אפר ב- 7:36 אחר הצהריים

כללי

על מנת שאישורי תשלום יופקו באופן תקין כקבלות במודול חשבוניות וקבלות (ERP) יש להגדיר נכון מספור לכל אמצעי תשלום בצד של ERP וגם בצד של בילד אפ.
ישנה הגדרה כללית למערכת עבור כל אמצעי תשלום. עם זאת, במקרים מיוחדים נדרשת הגדרה פרטנית לבניינים שונים. לדוגמה קופת צ'קים בבניין א' שונה ממספר קופת צ'קים בבניין ב'.


כמו כן, ניתן להגדיר גם חשבונות הכנסה שונים לכל בניין

במאמר זה נלמד כיצד להגדיר מספרי קופות וחשבונות הכנסה באופן כללי וגם באופן פרטני לבניין.


תוכן עניינים


הגדרת קופות

הגדרת קופות במודול חשבוניות (ERP)

במערכת ERP ניכנס למודול "כספים" -> הגדרות הנה"ח -> אמצעי תשלום


הגדרת קופות במערכת בילד-אפ

  1. בתפריט הנהלת חשבונות ->ייצוא לחשבשבת
  2. לחצן "הגדרות"
  3. בחלק שמאלי עליון נגדיר את מספרי הקופות הקבועות


הגדרת קופות פרטנית לבניין

במסך הגדרות הייצוא יש לבחור בניין שעבורו רוצים להגדיר קופות שונות

לחיצה כפולה על קופה תקפיץ חלונית לעדכון מספר מותאם אישית


חובה לוודא שמספר הקופה מוגדר גם ב-ERP, אחרת התנועות לא יירשמו. ניתן להגדיר מספר אמצעי תשלום גם בכפילות, למשל כמה קופות של צ'קים או כמה קופות כ.א. וכדומה. 


חשבונות הכנסה

הגדרת חשבון הכנסה כללי

במערכת ERP -> כספים -> הגדרות הנה"ח -> חשבונות הוצאות והכנסות


הגדרת חשבונות הכנסה נוספים

במערכת ERP -> כספים -> הגדרות הנה"ח -> חשבונות הוצאות והכנסות


ברירת מחדל לחשבון הכנסה שיירשם עבור הכנסות חדשות של בניין

בילד-אפ -> בניינים פעילים -> לבחור את הבניין המבוקש -> לשונית "חוזה ניהול" -> בחירת סיווג

אישורי תשלום חדשים הנרשמים עבור הבניין יירשמו בסיווג הזה באופן אוטומטי, אלא אם יוגדר אחרת באופן פרטני באישור תשלום כפי שמוסבר בסעיף הבא.


איך משייכים הכנסה לחשבון ספציפי ?

במערכת בילד-אפ, במעמד רישום אישור תשלום, יש מקום לבחירת החשבון (נקרא גם סיווג)


כאשר אישור תשלום נרשם על סיווג ספציפי, החשבוניות שיופקו עבור תשלום זה ישויכו לחשבון הכנסות המתאים.


בהצלחה !!


האם מאמר זה היה מועיל?

נהדר!

תודה על המשוב

מצטערים! לא יכולנו לעזור

תודה על המשוב

Liquid error: 822: unexpected token at '{ "label": "כתובת הדוא"ל שלך", "type": "email", "name": "helpdesk_ticket[email]", "id": "helpdesk_ticket_email", "required" : "true" } '

ספרו לנו כיצד נוכל לשפר את המאמר הזה!

בחרו לפחות אחת מהסיבות
אימות CAPTCHA נדרש.

המשוב נשלח

אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר