איך להפיק מכתבי גביה לחייבים

השתנה ב א', 10 ספט, 2023 ב- 4:00 אחר הצהריים

מהות: הפקת מכתבים לחייבים מאפשרת לנו לשלוח מכתבים לדיירים בנוגע לחובות שלהם, כל זאת תוך סינונים כמו שליחת לכלל הדיירים החייבים מבניין מסוים, כלל הדיירים החייבים מעל סכום מסוים וכדומה, בצורה יעילה ומהירה.


תוכן המאמר:

  • ביצוע סינונים רלוונטיים במסך ניהול גבייה
  • בחירת המכתב הרלוונטי ובחירת סוגי החובות שיופיעו במכתב
  • תצוגה מקדימה ושליחה במייל/הדפסה 


_______________________________________________________________


תהליך הפקת מכתבי גביה


בתפריט העליון במערכת נכנסים ללחצן גביה -> ניהול גביה.



במסך ניהול הגבייה ישנם פרמטרים שונים שעל פיהם ניתן לבצע סינון של הדיירים הרצויים, לדוגמה: סוג החיוב, כתובת הבניין, תאריכי חובות וגובה החובות. 

 

לאחר בחירת הסינונים הרלוונטיים, נלחץ על "סנן" על מנת שנקבל את הרשומות שרצינו ואז נבחר את כלל הדירות או שנסמן את הדירות הרצויות  בתיבות הסימון מימין - נבחר את הדיירים או הבעלים (או גם וגם) ונלחץ על הפקת מכתבים. 

 

 

 


במסך הפקת מכתבים נבחר את המכתב הרצוי, נסמן את החובות שאנו רוצים שיופיעו במכתבי הגבייה  ומאיזה תקופה עד איזה תקופה (מיסי ועד, מיוחדים ואחרים), ונלחץ על כפתור "תצוגה מקדימה". 

 

לאחר מכן נבדוק את המכתב שמתוכנן להישלח לדייר ובמידה וצריך לבצע בו שינויים נערוך את המכתב (במסמך עריכת מכתבי גביה). לבסוף, לשליחה, נלחץ על כפתור שליחת מייל - במידה ויש לדייר דואר אלקטרוני, במידה ואין לו ניתן לבחור ב"הדפסה" .

 






האם מאמר זה היה מועיל?

נהדר!

תודה על המשוב

מצטערים! לא יכולנו לעזור

תודה על המשוב

Liquid error: 822: unexpected token at '{ "label": "כתובת הדוא"ל שלך", "type": "email", "name": "helpdesk_ticket[email]", "id": "helpdesk_ticket_email", "required" : "true" } '

ספרו לנו כיצד נוכל לשפר את המאמר הזה!

בחרו לפחות אחת מהסיבות
אימות CAPTCHA נדרש.

המשוב נשלח

אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר