מסך | שאלה | תשובה |
מסך ראשי | איך מייצרים דוח פניות לפי בניין ? | - בוחרים את הבניין הרצוי
- בוחרים תאריכים (אפשרויות חיפוש< מתקדם > תאריך מ עד תאריך)
- בוחרים את סטטוס הקריאות (פתוח, סגור, סגורות ללא אימות או הכל)
- לוחצים על סנן
- לוחצים על דוח פניות לבניין
|
מסך ראשי | איך ניתן לעדכן כמה פניות במסך הראשי במקביל בלי להיכנס לכל פניה בנפרד? | - יש לוודא שרק בפניות שבהן ניתן לבצע עדכון של שדה כלשהו מסומן "√" (ליד צפייה).
- יש ללחוץ על הכפתור "עדכונים גורפים לפניות".
- יש לוודא שליד השדות שאותם נרצה לעדכן באופן גורף מסומן "√".
- יש להזין ערכים בהתאם לשדות שבחרנו לעדכן ובסיום ללחוץ על "בצע".
|
מסך ראשי | דיווח פנייה | - פנייה חדשה
- יש לכתוב כל מלל רלוונטי שיוכל לעזור לנו בהמשך הפנייה (יש לשים לב לשדות החובה)
- מומלץ מאוד לקחת ממדווח הפנייה את כל פרטיו שנוכל להיות איתו בקשר עתידי
- שימו לב לסימוני הדיווח של הפנייה – לקוח יוכל לקבל הודעת SMS או לבטל זאת
|
מסך ראשי חיפוש אנשים | כיצד ניתן לחפש דייר? | - יש להכנס לתפריט חיפוש אנשים או ללחוץ על כפתור F1 במקלדת.
- יש למלא לפחות אחד משדות הסינון אשר מופיעים בחלקו העליון של המסך (מתחם, בניין, יחידה, מחסן, שם פרטי, שם משפחה, טלפון , מייל , סוג , טיפול משפטי , חברי ועד , דיירים/בעלים נוכחיים.
- ניתן גם לבצע מיון של התוצאות עפ"י האפשרויות המופיעות בשדה "מיין לפי".
- יש ללחוץ על סנן על מנת לקבל תוצאות לסינון שביצענו.
- לאחר בחירת התוצאה הרצויה מרשימת התוצאות ניתן לעבור ישירות ליחידה ע"י לחיצה כפולה על שורת התוצאה הרצויה או בחירת השורה ולחיצה על כפתור "עבור ליחידה".
- ניתן לבחור בשורה הרצויה ולדווח פנייה חדשה ע"י לחיצה על כפתור "דיווח פניה".
- לחיצה על כפתור Email או SMS יאפשרו לבצע שליחה קבוצתית של Email או SMS לכל התוצאות שקיבלנו.
|
בניינים פעילים | איך מגדירים מיסי ועד? | - נכנסים למסך בניינים פעילים ובוחרים את הבניין הרצוי.
- לוחצים על כפתור "עדכון מיסי ועד" בפינה הימינית התחתונה של המסך.
- ניתן להזין מיסי ועד באופן ידני לכל יחידה ע"י הטבלה בצד שמאל (לוחצים על חדש בתחתית המסך או לחילופין מתייצבים בשורה הריקה הראשונה). בכל שורה שמזינים יש לבחור את היחידה בבניין, החודש ולהזין את מיסי הוועד לאותו החודש.
* מומלץ להזין את חודש ינואר בכל יחידה ואז להשתמש בכפתורים שכפול חודשי ליחידה או שכפול חודשי לבניין. (במידה ונרצה להעביר את מיסי הוועד לשנה הבאה אחרי הזנה ניתן להשתמש בהעתקה שנתית לבניין). - ניתן להזין מיסי ועד לכל היחידות ביחד (כפתור ועד קולקטיבי מבניין – חדש) כאשר האפשרויות לחישוב הן:
- חלוקה שווה של מיסי הועד בין היחידות
- חלוקה לפי מס' חדרים
- חלוקה לפי שטח
- חלוקה לפי שטח דירה+שטח מחסן
בחלוקה עפ"י מס' חדרים , חלוקה לפי שטח וחלוקה לפי שטח דירה+שטח מחסן יש להזין בכל היחידות את נתוני מס' החדרים/השטח במסך יחידות אחרת לא ניתן לחשב. על מנת לבצע חישוב קולקטיבי ראשית נזין את התקציב החודשי לבניין , נזין טווח תאריכים (מ...,עד...) , ניתן להזין הערה בתיאור מהות הגביה , ונוכל לקבל אינדיקציה לחישוב בסה"כ ליחידה. בלחיצה על בצע יבוצע החישוב. |
בניינים פעילים | איך מעדכנים את נושאי התחזוקה בבניין? | - יש להכנס למסך בניינים פעילים ולבחור בבניין בו נרצה לעדכן נושאי תחזוקה.
- יש להכנס ללשונית "תחזוקה" ולבחור בנושא התחזוקה הרצוי.
- בתוך כל נושא תחזוקה יופיעו בד"כ כמה לשוניות:
- נתונים כלליים: ניתן לרשום מס' מילים על נושא התחזוקה ולציין מיקומים, פריטים שקשורים בנושא התחזוקה
- הסכמי שירות: מכאן ניתן לציין קישור לספק שירות קבוע לבניין ואף לרשום מהי העלות (במידה והעלות קבועה).
כל ספק שנזין כאן יתווסף להוצאות הקבועות של הבניין - אירועים מחזוריים: ניתן ליצור פניה שתחזור על עצמה באופן שאנו נקבע (יומי, שבועי, חודשי , שנתי) ותפתח באופן אוטומטי ע"י המערכת במסך הראשי כפניה (בצבע ירוק בהיר).
- היסטוריית פניות: פניות שנפתחו בבניין וקשורות לנושא תחזוקה זה.
- מיקום מפתחות: ציון מיקום מפתחות שקשורות בנושא התחזוקה.
|
בניינים פעילים | איך בוחרים מנהל תחזוקה לבניין? | - במסך בניינים פעילים יש לבחור את הבניין בו נרצה לקבוע מנהל אחזקה.
- יש ללחוץ על לשונית חוזה הניהול (למטה).
- יש לבחור בשדה מנהל אחזקה מי מנהל האחזקה בבניין.
- רק מנהלי אחזקה שהוזנו בטבלת עובדים והם במצב פעיל יוכלו להיבחר כמנהלי אחזקה לבניין.
- על מנת שמנהל אחזקה יקבל הודעת SMS בעת פתיחת פנייה לבניין חשוב שמספר הטלפון הנייד של מנהל האחזקה יופיע בטבלת עובדים
|
בניינים פעילים | איך ממלאים את רשימת חברי הועד (לשונית חברי ועד)? | - יש להיכנס למסך בניינים פעילים ולבחור את הבניין בו נרצה להגדיר חברי ועד.
- יש להיכנס למסך יחידות (כפתור יחידות מופיע בחלק התחתון של המסך).
- יש לבחור את היחידה בה נרצה לסמן חבר ועד.
- בלשונית בעלים/דיירים בכל שורה בה רשום בעלים או דייר יש מיקום לסימון "√" בועד. כל יחידה אשר בה נסמן "√" תצבע בצבע כחול ובמסך בניינים פעילים עבור אותו הבניין בלשונית חברי ועד יצורף הבעלים/דייר לרשימת חברי הועד.
|
בניינים פעילים | איך יוצרים אירוע מחזורי? | - יש להכנס למסך בניינים פעילים ולבחור בבניין אשר בו יש אירוע אשר חוזר על עצמו (ניקיון, גינון מעליות וכו').
- יש להתייצב בלשונית אירועים מחזוריים.
- יש ללחוץ על אירוע מחזורי חדש.
- יש להזין את תחום התחזוקה (עפ"י הרשימה הנפתחת), אירוע ראשון בתאריך , תדירות – באיזה תדירות האירוע יחזור על עצמו , ספק השירות , תזכורת – מתי תעלה תזכורת לאירוע זה במערכת , עדיפות , סוג ונושא ואפשרות לרשימת בדיקה לאיש האחזקה.
- לשמירה יש ללחוץ על שמור וסגור.
- במועד שנבחר המערכת תפתח אירוע מחזורי במסך הראשי. במידה ונסמן √ ב"שלח SMS לאחראי עם הפניה הראשונה" יישלח SMS לאחראי הבניין (במידה שהוגדר).
|
בניינים פעילים | כיצד מייצרים הוצאות קבועות בבניין? | - יש להכנס למסך בניינים פעילים ולבחור בבניין בו אנו רוצים להגדיר הוצאות קבועות.
- יש להכנס ללשונית "תחזוקה" ולבחור בנושא התחזוקה שקשור להוצאה הקבועה (לדוגמא גינון).
- בתוך כל אחד מנושאי התחזוקה קיימת לשונית הסכמי שירות בה נוכל להזין את הספק אשר קשור להוצאה הקבועה, אופן התשלום, תדירות תשלום , מחיר ללקוח והערות.
- לאחר הזנת הנתונים בלשונית הסכמי שירות וסגירת מודול התחזוקה שבחרנו נוכל לעבור ללשונית הוצאות קבועות שם נראה את ההוצאה.
|
בניינים פעילים | כיצד ניתן להעביר פעולה/פעולות מלשונית הוצאות קבועות במסך בניינים פעילים להוצאות הכספיות של הבניין? | - יש להכנס למסך בניינים פעילים ולבחור בבניין בו נרצה להעביר את ההוצאות הקבועות לפעולות הכספיות של הבניין.
- יש להכנס ללשונית הוצאות קבועות.
- יש לסמן √ אך ורק ליד ההוצאות הכספיות אותן נרצה להעביר לפעולות הכספיות של הבניין (הוצאות שאכן בוצעו בפועל).
- יש לוודא שבכל השורות שסומנו ב-√ ישנו סכום ויש מלל בשדה עבור.
- בצד שמאל יש להזין תאריך (עבור תאריך הפעולה הכספית).
- יש ללחוץ על הוסף הוצאות שסומנו.
- ההוצאות הקבועות שסימנו יעברו להוצאות הכספיות של הבניין.
|
בניינים פעילים | כיצד ממלאים את רשימת הספקים לבניין בלשונית ספקים לבניין? | - בכל נושא תחזוקה (בלשונית תחזוקה במסך בניינים פעילים) אשר הזנו בו הסכם שירות מול ספק יוזן הספק אוטומטית בלשונית ספקים לבניין.
|
בניינים פעילים – יחידות | כיצד ניתן לקלוט תשלום עבור וועד בית/מיוחד/אחר? | - יש להכנס למסך בניינים פעילים , לבחור את הבניין , ללחוץ על כפתור יחידות (בתחתית המסך) ולבחור את היחידה שעבורה קיבלנו תשלום. (ניתן גם לחפש את בעל הדירה/דייר ששילמו במסך חיפוש אנשים ואז להגיע ליחידה).
- יש ללחוץ על כפתור גבייה (נמצא בצד שמאל בחלק התחתון).
- יש ללחוץ על גבייה חדשה.
- בחר משלם.
- בהתאם לצורת התשלום שהתקבלה יש לבצע את הפעולות הרשומות מטה:
- מזומן: יש להזין ת.פרעון (בד"כ יום קליטת התשלום) , סכום , צורת תשלום מזומן , עבור (לבחור בהטבלה שנפתחה בהתאם לסיבה שעבורה הסכום שולם) , הערות – ניתן להזין הערות. יש ללחוץ על אישור על מנת לעבור למסך שיוכים.
- המחאה, העברה בנקאית, הוראת קבע בנקאית: יש להזין סימוכין – מס' המחאה או מס' פעולה בנקאית כנגד העברה או הו"ק בנקאית , תאריך פרעון – למתי ההמחאה או ההעברה/הו"ק בנקאית , סכום , צורת תשלום – המחאה/העברה בנקאית/הו"ק בנקאית, בנק – שם או מס' הבנק עפ"י מה שרשום בהמחאה או עפ"י החשבון ממנו בוצעה ההעברה/הו"ק הבנקאית, סניף – מס' הסניף שרשום בהמחאה או בהעברה/הו"ק, חשבון – מס' חשבון שרשום בהמחאה או שממנו הועבר התשלום , עבור (לבחור בהטבלה שנפתחה בהתאם לסיבה שעבורה הסכום שולם) , הערות – ניתן להזין הערות. ניתן לשכפל שורה באמצעות כפתור שכפל שורה בהתאם למס' ההמחאות. יש ללחוץ על אישור על מנת לעבור למסך שיוך תשלום.
- כרטיס אשראי ישיר: יש ללחוץ על הכפתור "חיוב באמצעות כרטיס אשראי" , סכום העסקה - יש להקליד את הסכום אותו נרצה לסלוק , סוג עסקה – חיוב, תחולת עמלה לסליקה – דייר: עמלת הסליקה תתווסף לסכום העסקה ותגבה מהדייר ועד בית: עמלת הסליקה תרד מחשבון הבנק אליו מקושר מס' הספק של הבניין , מס' תשלומים – לכמה תשלומים נרצה לחלק את העסקה, מס' כרטיס – מס' כרטיס אשראי ממנו ייסלק סכום העסקה, תוקף – חודש ושנה שע"ג כרטיס האשראי, 3 ספרות בגב הכרטיס – CCV, ת"ז בעל הכרטיס, הדפס פתקית – ידפיס פתקית אישור עסקה בסיום הסליקה, בצע עסקה – אישור הפרטים שהוזנו וביצוע הסליקה. לאחר אישור הסליקה נועבר למסך שיוך תשלום.
|
בניינים פעילים - יחידות | כיצד ניתן לשייך תשלום שקיבלנו כנגד דרישת מיסי ועד/תיקונים מיוחדים/אחר? | - לאחר קליטת התשלום (בניינים פעילים, יחידות, גבייה) יופיע מסך שיוך תשלום.
- בחלק העליון במסך יופיעו פרטי הבניין , יחידה , מס' אישור תשלום, מי שילם (דייר/בעל דירה), תאריך אישור תשלום.
- מתחת לשדות הללו יופיעו התשלומים שקלטנו.
- מצד ימין יופיעו דרישות התשלום שעדכנו במסך "עדכון מיסי ועד" עבור היחידה.
- עבור כל חודש מיסי ועד או תשלום מיוחד/אחר שנרצה לשייך אליו את התשלום שקיבלנו נלחץ על סמל הכוכבית (*).
- יתבצע שיוך בהתאם לסכום שנקלט עד לסיום יתרת סכום התשלום שנקלט.
- בסיום השיוך נוכל להפיק אישור תשלום ע"י לחיצה על הפק אישור.
- את אישור התשלום נוכל להדפיס או לשלוח בדוא"ל.
|
בניינים פעילים | איך מסירים בניין שהפסקנו לעבוד מולו מרשימת בניינים פעילים? | - יש להכנס למסך בניינים פעילים.
- יש לבחור את הבניין באמצעות העכבר או באמצעות החיפוש למעלה.
- יש ללחוץ על לשונית חוזה הניהול.
- בשדה סיום הסכם יש להזין תאריך שעבר (לדוגמא תאריך של אתמול).
- יש לצאת ממסך בניינים פעילים ולהכנס חזרה. הבניין ייעלם מרשימת בניינים פעילים.
- הבניין יועבר למסך בניינים לא פעילים (תפריט הגדרות מנהל – בניינים לא פעילים).
|
אפליקציית מנהלי אחזקה | לא מתחבר לאפליקציה – שם משתמש או סיסמא שגויים | - יש ללחוץ על תפריט הגדרות מנהל בתוכנה.
- יש ללחוץ על טבלאות מערכת ולבחור את טבלת עובדים (מצד שמאל).
- יש לוודא ששם משתמש וסיסמא שהזנו באפליקציה קיימים בטבלה והוזנו נכון באפליקציה.
- מומלץ מאוד לעבוד עם דפדפן Google Chrome.
- במידה ועדיין מופיע ההודעה שם משתמש או סיסמא שגויים יש לפנות לתמיכה לאיפוס חיבור של המשתמש ב-DB.
|
אפליקציית מנהלי אחזקה | כיצד ניתן להפעיל את האפליקציה למנהלי אחזקה | - יש להפעיל דפדפן (מומלץ לעבוד עם דפדפן Google Chrome) מכל מחשב או מכשיר סלולרי חכם עם חיבור אינטרנט.
- יש להזין את כתובת האתר הבאה בשורת הכתובות (בחלקו העליון של הדפדפן): https://web.apoint.co.il/ezhmtcapp
- באתר שעלה יש להקליד קוד חברה וללחוץ על אישור. *יינתן באמצעות התמיכה של תוכנת BuildApp.
- יש להזין שם משתמש וסיסמא וללחוץ על התחבר.
|
פעולות כספיות | איך בודקים כמה כסף הופקד בחודש עבור בניין | - בוחרים את הבניין בו מעוניינים לברר כמה הופקד
- בוחרים חתכי ת.הפקדה (מ- עד-).
- לוחצים סנן
- הסכום יופיע בתחתית המסך , ניתן להפיק דו"ח פעולות כספיות או דו"ח הפקדות.
|
פעולות כספיות | כיצד מפיקים דו"ח ספקים? | - יש להכנס למסך פעולות כספיות.
- יש לבחור בסינון בסוג – תשלום לספקי שירות.
- יש לבחור בסינון בבניין את הבניין הרצוי.
- בתאריך הפעולה יש לבחור את החודשים עבורם נרצה לדרוש תשלום לדוגמא: חודש ינואר 2017 יירשם כך: 1/2017.
- יש לבחור בסינון במצב לתשלום.
- יש ללחוץ על סנן.
- יש ללחוץ על בחר הכל
- יש לבחור בדו"ח ריכוז תשלומים או בדו"ח פעולות כספיות להצגת השורות בדו"ח.
|
פעולות כספיות | כיצד מפיקים דו"ח הפקדות? | - יש להכנס לדו"ח פעולות כספיות.
- יש לבחור בסינון בבניין את הבניין הרצוי.
- יש לבחור בסינון במצב לא הופקד.
- יש ללחוץ על סנן.
- יש ללחוץ על בחר הכל.
- יש ללחוץ על הפקדות (בתחתית המסך).
- ניתן לשנות תאריך הפקדה או מס' הפקדה אם רוצים, תאריך הפקדה יהיה בד"כ התאריך של היום ומס' הפקדה יהיה מס' שעולה אוטומטית.
- אם נרצה הדפסה של הדו"ח יש לוודא סימון √ בשלח להדפסה.
- בסיום נלחץ על עדכן תאריך הפקדה ואז יקרו הפעולות הבאות:
- כל הפעולות יעברו למצב הופקד
- כל הפעולות יקבלו תאריך הפקדה שאותו הגדרנו.
- כל הפעולות יקבלו את מס' ההפקדה אותו הגדרנו.
|
פעולות כספיות | איך מפיקים דו"ח גביה? | - נכנסים למסך בניינים פעילים ובוחרים בניין.
- נכנסים ללשונית דו"חות.
- בוחרים את תקופת הדו"ח.
- בוחרים אם לבצע סינון עפ"י כניסה, יחידה.
- בוחרים מיון: יחידה , כניסה.
- בוחרים האם להציג רק בעלי חובות או את כולם.
- בוחרים האם להציג את שמות חברי הועד.
- לוחצים על דו"ח גביה.
|
הוראת קבע | באיזה תאריך עובר לחשבון הכסף שנסלק? | בכל 8 לחודש הקלנדרי הבא לאחר מועד הסליקה. |
הגדרות מנהל – בניינים לא פעילים | איך מחזירים בניין מבניינים לא פעילים לבניינים פעילים? | - לוחצים על תפריט הגדרות מנהל.
- בתפריט שנפתח לוחצים על בניינים לא פעילים.
- בוחרים את הבניין שאותו נרצה להחזיר לבניינים פעילים.
- בלשונית חוזה הניהול מוחקים את התאריך בשדה סיום הסכם.
- הבניין יופיע חזרה במסך בניינים פעילים.
|
פעולות כספיות | כיצד ניתן להפיק דו"ח חייבים בבניין? | - נכנסים לתפריט ניהול גבייה.
- בוחרים את הבניין בשדה כתובת הבניין.
- מזינים בשדה מתאריך , עד את הטווח הרצוי של החודשים בהם מעוניינים להציג חובות.
- ניתן גם לסנן בנוסף עפ"י סוג החיוב , אופן תשלום, בטיפול משפטי.
- לאחר בחירת הסינון יש ללחוץ על "סנן".
- יש ללחוץ על בחר הכל.
- יש ללחוץ על דו"ח חייבים מפורט.
|
ניהול גבייה | כיצד מפיקים מכתבי גבייה? | - נכנסים למסך ניהול גבייה.
- בוחרים בבניין אשר עבורו נרצה להפיק מכתבי גבייה.
- בוחרים חתכי תאריך מתאריך DD/MM/YYYY עד DD/MM/YYYY.
- ניתן כמו כן לסנן עפ"י כניסה, אופן תשלום, הערה לדירה וכו'.
- יש ללחוץ על סנן.
- ברשימה שתפתח יש לבחור מצד שמאל של כל יחידה עבור מי יופק מכתב (בעלים/דיירים או שניהם) ע"י סימון √. ניתן להעזר בכפתורים העליונים בחר בעלים/בחר דיירים על מנת לסמן בלחיצה או לבטל בלחיצה את כל הסימונים.
- מצד ימין של כל יחידה יש לסמן √ עבור כל יחידה אשר אבורה נרצה להפיק מכתב. ניתן להיעזר בכפתור בחר הכל על מנת לסמן בלחיצה או לבטל בלחיצה את כל הסימונים.
- יש ללחוץ על הפקת מכתבים.
- ניתן לבחור את מכתב הגבייה מתוך 3 תבניות קבועות (תזכורת לתשלום/דרישה לתשלום/התראה לפני הליכים).
- ניתן לבחור את הפעולה שתבוצע עפ"י הפעולה בה אנו מעוניינים(הדפסה/תצוגה מקדימה/שליחת מייל).
- ניתן לחילופין לשלוח התראות SMS (לבעלי חבילת SMS) באמצעות לחיצה ע"ג כפתור SMS תקופתי.
- יש לעבור על רשימת המספרים הניידים ולהסיר מספרים לא תקינים.
- יש לבחור בתבנית גבייה חייבים.
- יש ללחוץ על שלח.
|
ספקים | כיצד ניתן לחפש ספק ברשימת ספקים? | - יש להכנס לתפריט ספקים (מופיע בחלק העליון של התוכנה בשורת התפריטים).
- יש להקליד את שם הספק או חלק משם הספק בשדה "חברה" וללחוץ על מקש Enter במקלדת.
- התוצאות המתאימות יופיעו בטבלה מתחת וע"י בחירת אחת התוצאות עם העכבר ניתן לקבל מידע נוסף על הספק (בצדו השמאלי של המסך).
- ניתן כמו כן לחפש עפ"י תחום ראשי או תחום משני (יש לבחור את התחום מתוך הרשימה ויופיעו ספקים בהתאם לסיווג הנבחר.
- ניתן גם למיין את רשימת הספקים עפ"י: שם חברה , תחום ראשי , תחום משני.
|
ספקים | כיצד ניתן להוסיף ספק חדש לרשימת ספקים? | - יש להכנס לתפריט ספקים (מופיע בחלק העליון של התוכנה בשורת התפריטים).
- לפני הזנת ספק חדש מומלץ לוודא שהספק לא מופיע כבר ברשימת הספקים ע"י חיפוש הספק.
- יש ללחוץ על כפתור "צור ספק חדש".
- חובה למלא את השדות הבאים: שם חברה , תחום אחזקה ראשי , תחום משני.
- במידה וישנם נתונים נוספים כמו איש קשר ראשי, אנשי קשר נוספים , כתובת, אתר, הערות וכו' נוכל למלא אותם בשדות אשר מופיעים מתחת.
- על מנת לשמור יש להתייצב עם הסמן על שדה שם פרטי באנשי קשר נוספים.
|
ספקים | שמירת פרטי ספקים | - יש להכנס לתפריט ספקים (מופיע בחלק העליון של התוכנה בשורת התפריטים).
- יש ללחוץ על סמל ה-Excel (מופיע ליד דו"ח ספקים).
- לאחר שמירת הדו"ח ייפתח דו"ח Excel אשר מכיל את הספקים שהוזנו.
- לחילופין ניתן להפיק דו"ח ספקים ב-PDF ע"י לחיצה על כפתור דו"ח ספקים.
|
מסך יחידות | במידה והתחלף ביחידה בעלים או דייר (שוכר) כיצד יש לבצע את ההחלפה? | ראשית – אין למחוק פרטי בעלים או דיירים באף מצב. ייתכן כי תשלום מסויים או הוצאה קשורים בבעלים או דיירים ומחיקת פרטי הבעלים/דיירים תותיר אותנו עם פעולה כספית ללא שם המשלם. על מנת לציין כי הבעלים/דיירים הוא הקודם יש לבצע את השלבים הבאים: - יש להכנס למסך יחידות ולהתייצב (לחיצה מצד ימין של שורת פרטי הבעלים/דיירים) על השורה בה מופיעים פרטי הבעלים/דיירים הקודם אותו נרצה להוריד מרשימת בעלים/דיירים נוכחי.
- יש לבטל את סימון ה-√ בשדה "בעלים נוכחי"/"דייר נוכחי" בהתאמה.
- מעבר ללשונית אחרת (למשל תשלומים חודשיים) וחזרה ללשונית בעלים/דיירים בהתאמה תציג לנו את רשימת הבעלים/דיירים הנוכחי ביחידה בה אנו נמצאים.
- ניתן להציג את הבעלים/דיירים הקודמים ע"י לחיצה על כפתור "כעת מוצגים הבעלים/הדיירים הנוכחיים" בהתאמה.
|
מסך יחידות | שליחת הודעת SMS / מייל מרוכזת | על מנת לשלוח באופן מרוכז למס' דיירים הודעת SMS (כרוך ברכישת חבילת SMS ע"י חב' הניהול) או הודעת דוא"ל (מייל) יש לבצע את השלבים הבאים: - מסך בניינים פעילים – יש לבחור את הבניין הרצוי.
- כפתור יחידות (בתחתית המסך)
- יש לבחור את הדיירים/בעלים אשר עבורם נרצה לשלוח הודעת SMS/מייל מרוכזים בעזרת סימון √ בעמודת בעלים/דיירים משמאל לשורה היחידה. במידה ונרצה לשלוח לכל הדיירים/בעלים סימון √ בתיבת הסימון מתחת למילה בעלים/דיירים תסמן בהתאמה את כל הבעלים/דיירים.
- במידה ונהייה מעוניינים לשלוח הודעת SMS מרוכזת לאחר סימון הנמענים הרצויים יש ללחוץ על כפתור SMS אשר מצוי בחלק השמאלי
|