תוסף לפקיד קבלה באפליקציית אחזקה

השתנה ב א', 15 אוק, 2023 ב- 10:43 לפני הצהריים

מהות: בחלק מהבניינים המנוהלים במערכת, במגורי יוקרה בד"כ, נמצא פקיד קבלה. 

הפקיד הוא איש הקשר לחברת הניהול, לפעמים גם אחראי על ניהול הבניין מבחינת תחזוקה.

פקידים אלה משתמשים בד"כ באפליקציית אנשי תחזוקה כדי לקבל מידע על הדיירים, עדכוני תחזוקה, קריאות שירות וכדומה.

פיתוח התוסף לפקידי קבלה נותן מענה ל-2 משימות נוספות שהם מבצעים על בסיס יומי:

1.         קבלת חבילות עבור דיירים

2.         שמירת מפתחות לדירה

 

*המודול הוא בתשלום, וניתן לפתוח אותו ברמת החברה עבור כלל המשתמשים שלה באפליקציה.

__________________________________________________


תהליך העבודה 

 

קבלת משלוחים ודברי דואר

  1. מגיע שליח לדלפק הקבלה ומוסר חבילה לפקיד 
  2. הפקיד רושם את פרטי החבילה ומודיע לנמען (צילום 1)
  3. החבילה מאוחסנת בדלפק הקבלה עד להגעת הנמען
  4. כאשר מגיע הנמען לקחת את החבילה – הפקיד מוסר לו אותה ורושם למי מסר (צילום 2)

 

 

שמירת מפתחות

כמו בבית מלון, דייר יכול להשאיר את המפתחות ולקחת אותם כשחוזר,
 או במצבים שצריך להשאיר מפתח לבן משפחה אחר, אורח, או עובד (מנקה או ספק אחר) שצריך לבוא לדירה לבצע עבודה.

  1. הדייר מגיע לקבלה ומוסר מפתח, תוך ציון פרטי הנמען (שם ופרטי התקשרות)
  2. פקיד הקבלה רושם את הפרטים ושומר את המפתח אצלו (צילום 3)
  3. כאשר מגיע האורח, הפקיד מזהה אותו ומאמת את הפרטים מול הרישום אצלו. במידה ותקין – מוסר לו את המפתח
  4. הפקיד מתעד שמסר את המפתח ואת פרטי המקבל (צילום 4)




פירוט מסכי המודול באפליקציה


צילום 1 - קבלת חבילה 



צילום 2 - איתור חבילה למסירה + תיעוד מסירת חבילה לנמען

 

צילום 3 - קבלת מפתחות לשמירה


צילום 4 - איתור מפתח למסירה + תיעוד מסירת מפתח



על מנת לראות היסטוריית מסירה-קבלה של מפתחות או חבילות -

יש ללחוץ על סינון ולסמן "הצג פריטים שנמסרו"



בהצלחה!




האם מאמר זה היה מועיל?

נהדר!

תודה על המשוב

מצטערים! לא יכולנו לעזור

תודה על המשוב

Liquid error: 822: unexpected token at '{ "label": "כתובת הדוא"ל שלך", "type": "email", "name": "helpdesk_ticket[email]", "id": "helpdesk_ticket_email", "required" : "true" } '

ספרו לנו כיצד נוכל לשפר את המאמר הזה!

בחרו לפחות אחת מהסיבות
אימות CAPTCHA נדרש.

המשוב נשלח

אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר