ממשק יומן באדקום – תקלות שונות ופתרונן

השתנה ב ה', 13 יונ ב- 4:55 אחר הצהריים


חשבוניות המופקות ב AdCom מועברות לחשבשבת כתנועות יומן.
תנועות יומן נוצרות מחשבוניות ומקבלות שהופקו ללקוחות ומחשבוניות שנקלטו במערכת מהספקים.
  

יצוא הקובץ מה- AdCom וקליטת הקובץ בחשבשבת:

צפייה בתנועות היומן לפני יצוא:

לפני יצוא הקובץ לחשבשבת, ניתן לצפות בדו"ח תנועות היומן המופק מתפריט ראשי של הנהח"ש
(הנהח"ש > כללי > ממשקים> טיפול בתנועות יומן).
 כעת ניתן לבדוק את התנועות ולמחוק את התנועות המיותרות או כפולות.

 

יצירת ממשק יומן: 
 (הנהלת חשבונות > כללי >
 ממשקים > יצירת קובץ ממשק)

הקבצים שיווצרו: 

Movein.doc  ו-Movein.prm

 

תקלות נפוצות:

  1. בעת יצירת ממשק מתקבלת הודעה: "קובץ ממשק האחרון שנוצר עדיין לא נקלט, לא ניתן להמשיך פעולה זו ללא העברת הממשק הקודם".


הפתרון – יש למחוק מהתיקייה את הקבצים הישנים שיוצאו או להעבירם לתיקיית גיבוי. במידה והקובץ האחרון שיוצא לחשבשבת עדיין לא נקלט, לא תתאפשר יצוא הקובץ עד אשר ייקלט הקובץ האחרון שיוצא.

 

מיקום הקבצים: ניתן למצוא את נתיב שמירת הקבצים בהגדרות הנהלת חשבונות בנתיב:
 הנהלת חשבונות > כללי >
 הגדרות כלליות > כרטיסי הנהח"ש ולחיצה על לחצן "הגדרות" בתחתית העמוד.

 

 * אם במחשב מותקנת תוכנת חשבשבת, מומלץ לשמור את הקבצים בתיקייה c:\hash\rep שהיא תיקיית ברירת המחדל לייבוא של חשבשבת.
תוצאת הייצוא היא צמד קבצים בשם 
heshin.dat & heshin.prm עבור חשבשבת מכיוון שמדובר במבנה גמיש. את שניהם יש לשלוח כדי שייקלטו בהצלחה.

האם מאמר זה היה מועיל?

נהדר!

תודה על המשוב

מצטערים! לא יכולנו לעזור

תודה על המשוב

Liquid error: 822: unexpected token at '{ "label": "כתובת הדוא"ל שלך", "type": "email", "name": "helpdesk_ticket[email]", "id": "helpdesk_ticket_email", "required" : "true" } '

ספרו לנו כיצד נוכל לשפר את המאמר הזה!

בחרו לפחות אחת מהסיבות
אימות CAPTCHA נדרש.

המשוב נשלח

אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר