הפרדת חובות שוכרים/בעלים

השתנה ב ב', 26 אוג ב- 9:27 אחר הצהריים

רקע:


במסגרת החיובים הקיימים לבניין יש חיובים חודשיים שוטפים מיסי ועד וכן חובות אחרים כגון טעינת רכב שאותן השוכרים צריכים לשלם בדרך כלל - את החובות האלה אנו מגדירים תחת חובות מיסי ועד ו אחר במערכת בהתאמה.

כמו כן יש חיובים מיוחדים (פרויקטים של שיפוצים, שדרוגים לבניין וכדומה) שאותן בעלי הדירות צריכים לשלם. את החובות האלה אנו מגדירים בדירות הרלוונטיות תחת חוב מיוחדת במערכת. 


תכונה זאת מאפשרת לנו לבצע הפרדה של חובות מיסי ועד ו אחר מחובות מיוחדת - כך שבאפליקציית הדיירים, ברירת המחדל תציג לשוכרים רק את חובות מיסי ועד ו אחר שלהם, ובהתאם תציג לבעלי הדירות רק את חובות ה מיוחדת שלהם.


 

איך להגדיר הפרדת חובות שוכרים/בעלים לבניין


נכנס במערכת למסך בניינים פעילים, נבחר את הבניין הרצוי, נלחץ על לשונית הרשאות אפליקציה, ועל יד רובריקת הפרדת חובות שוכרים/בעלים נגדיר מאופשר.



איך להגדיר חובות מיוחדת/ אחר עבור הבעלים/השוכרים


לאחר שהגדרנו הפרדה של חובות בין השוכרים לבעלי הדירות, נוכל גם להגדיר חובות חדשים של מיוחדת ו אחר ולשייך אותם לבעלי הדירות/ השוכרים בהתאם באופן הבא:


בהגדרת גבייה חדשה לכלל הדירות בבניין - במסך בניינים פעילים נבחר את הבניין ונכנס למסך עדכון מיסי ועד.



במסך עדכון מיסי ועד נלחץ על אחד הכפתורים מיוחדת - חדש או אחר - חדש בהתאם לחוב שנרצה להגדיר, נזין סכום עבור הגבייה, אופן חלוקת התשלום, ועל יד תחולת חוב נגדיר אם לשייך את החוב הזה לבעלים או לשוכרים, נזין תיאור מהות הגבייה ונלחץ בצע.





בהגדרת גבייה חדשה ליחידה בודדת בבניין - במסך עדכון מיסי ועד נבחר את היחידה הרלוונטית, נכניס שורת חוב חדשה עם בחירת חוב מיוחדת או אחר, ובמסך שנפתח נזין את סכום החוב ומהות הגבייה ובתחולת חוב נגדיר אם לשייך את החוב הזה לבעל הדירה   או לשוכר, ולסיום נלחץ סגור.




איך החובות יופיעו לבעלי הדירות באפליקציית הדיירים


לאחר שהוגדר שיוך החוב לשוכר או לבעלים, האפליקציה לדייר מזהה את התפקיד שלו לפי מספר הטלפון שלו וכך יודעת להציג לו את החובות הרלוונטים לו. לדוגמה - בעל הדירה יראה רק חובות שחלים עליו והשוכר יראה רק חובות שחלים עליו.
עם זאת, לבעל הדירה יש גם אופציה לראות את החובות שחלים על השוכר ואף לשלם אותם.


בהצלחה ! 




האם מאמר זה היה מועיל?

נהדר!

תודה על המשוב

מצטערים! לא יכולנו לעזור

תודה על המשוב

Liquid error: 822: unexpected token at '{ "label": "כתובת הדוא"ל שלך", "type": "email", "name": "helpdesk_ticket[email]", "id": "helpdesk_ticket_email", "required" : "true" } '

ספרו לנו כיצד נוכל לשפר את המאמר הזה!

בחרו לפחות אחת מהסיבות
אימות CAPTCHA נדרש.

המשוב נשלח

אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר