מחירון הפקה

השתנה ב ה', 13 יונ ב- 5:25 אחר הצהריים

מטרתו של מחירון ההפקה, לשמור את נתוני עלויות המשרד לפי מחירוני הספקים השונים איתם

עובד המשרד, כמו גם את עלויות הלקוחות לביצוע העבודה. עדכון המחירון יאפשר הצגת המחירים באופן אוטומטי בתוכניות הפקה ובהזמנות הפקה.


עדכון מחירון

כיצד מעדכנים מחיר שהתקבל מספק הפקה ?

עם הכניסה להפקה, בחרו ב"מחירון" ולאחר מכן - הזנת נתונים, מסומן בדוגמא שלפנינו :


זהו מסך הזנת נתונים למחירון ספקים. במסך זה נזין את המחירון החדש שקיבלנו מספק ההפקה.

הזנת מחירון חדש מתבצעת ע"י לחיצה על כפתור " חדש" (מסומן בדוגמא שלמעלה) והזנת השדות הרלוונטיים.


למחירון תפקיד כפול:

1 .ניהול מחירוני הספקים, כך שכל עבודה עם אותם ספקים תציג את מחיר ברירת המחדל של אותו ספק. במצב זה, אין צורך להזין לקוח בשדה "לקוח".

2 . ניהול מחירוני ספקים ולקוחות, פעולה המאפשרת לנהל בנוסף, את המחירונים הפנימיים של העבודות בסטודיו, לכל אחד מלקוחות המשרד בצורה קלה ונוחה.



כפתורי פקודות במסך הזנת מחירונים

בראש מסך הזנת המחירון קיימת שורת כפתורים, ייחודית למסך זה:


להלן הסבר על תפקוד כפתורי הפקודה :

חזרה- יציאה ממסך זה וחזרה לתפריט הראשי של מחירון הפקה.

חדש- יצירת שורת מחירון חדש לספק או לספק מול לקוח.

מחק - מחיקת שורה (רשומה) ממחירון ספק.

שכפל - לחיצה על פקודה זו תפתח את החלונית הבאה:


פקודה זו מאפשרת מספר אופציות :

1. שכפול מחירון ספק מלקוח ללקוח, עם/בלי שינוי באחוזים.

2. שכפול מחירון ספק לספק אחר.

3. שכפול מחירון ספק ללקוח למחירון לספק אחר ללקוח זהה/אחר.


הרחב תאריכים- הרחבה אוטומטית של תוקפם של כל המחירונים בשנה.

עדכון תאריכים - עדכון תאריכי המחירון המופיע על המסך בלבד.

הדפס מחירון- הצגת המחירון המופיע על המסך בפורמט הדפסה A4 .

יצוא לאקסל- יצוא המחירון המופיע על המסך לתוכנת אקסל.

עדכון לפי אחוז- לחיצה על פקודה זו ,תעלה את החלונית הבא:

יצירת עדכון מחירון ספק תוך שינוי באחוזים כלפי מטה (הנחה), או כלפי מעלה (תוספת).
כמו כן ניתן לעדכן מחירון עם הנחה מופחתת של ספק ללקוח. לדוגמא מחיר הספק למוצר הוא 100 ש"ח, אבל עבור לקוח VIP כלשהו, יש 15% הנחה.

ארכיון שינוי מחירון-מאפשר מעקב אחר שינויי המחירים אצל ספק עבור עבודות מסוימות. נועד לפיקוח ומעקב.


שדות הזנת נתונים במסך מחירון הפקה

ספק - בחירת הספק תאפשר להזין לאותו ספק מחירון ברירת מחדל.

לקוח - במידה ומנוהלת במשרד שיטת תמחיר בה ללקוחות שונים יש מחירונים שונים אזי יש לבחור את שם הלקוח בנוסף לשם הספק.

לדוגמא - ניתן לבחור את ספק "סטודיו", ועבור כל לקוח לנהל את תמחיר עבודותיו.

סוג מסמך - יש לבחור מתוך התפריט הנשלף את סוג המסמך בהתאם למרכיבי המחירון.

סיווג - בהתאם לסוג המסמך שנבחר יופיעו התפריט הנשלף הסיווגים המתאימים שהוזנו בנתוני עבודה.

מהות עבודה - בהתאם לסיווג שנבחר יופיעו המהויות המתאימות לכל סיווג.

תיאור פריט - שדה מלל חופשי, בשדה זה ניתן לרשום מידע נוסף המאפיין את העבודה באופן ייחודי. שדה זה אינו שדה חובה.

גודל - שדה זה נועד לבחירת גודלו של הפריט המוזן במחירון. בחלק מהמקרים יהיו שורות פריטים דומים במחירון אשר הגודל יהיה השונה בין הפריטים. שדה זה אינו שדה חובה.

מטבע ספק - בשדה זה יש לבחור את המטבע לפיו תבצעו את התשלום לספק ש"ח/דולר.

ת. ספק (סכום לתשלום לספק) - המחיר של הספק לפריט המוזן.

מטבע ללקוח - המטבע לפיו יבוצע החיוב ללקוח, מטבע זה יכול להיות שונה מהמטבע שבו הספק

מחייב את משרד הפרסום.

מ. ללקוח (סכום לתשלום ללקוח) - בשדה זה יש לרשום את המחיר ללקוח עבור הפריט, במידה ושונה ממחיר הספק (ברירת המחדל היא שמחיר הספק והלקוח זהים).

תאריך התחלה - המערכת מוודאת האם המחיר תקף, לשם כך לכל פריט יש אינדיקציה של טווח התאריכים בו המחיר תקף, בשדה זה נרשם תאריך התחילה.

תאריך סיום  - בהמשך לרשום בהסבר לשדה "ת. התחלה" שדה זה שומר את תאריך סיום תוקפו של המחיר.


חשוב לזכור: ללא הזנת מחירי תוקף, לא יגיע מחיר מחירון באופן אוטומטי לחלקי המערכת.

הערה: ניתן לנהל מספר פריטים זהים במחירון, כאשר ההבדל היחידי ביניהם, הוא תאריכי התוקף.






























האם מאמר זה היה מועיל?

נהדר!

תודה על המשוב

מצטערים! לא יכולנו לעזור

תודה על המשוב

Liquid error: 822: unexpected token at '{ "label": "כתובת הדוא"ל שלך", "type": "email", "name": "helpdesk_ticket[email]", "id": "helpdesk_ticket_email", "required" : "true" } '

ספרו לנו כיצד נוכל לשפר את המאמר הזה!

בחרו לפחות אחת מהסיבות
אימות CAPTCHA נדרש.

המשוב נשלח

אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר