ניהול מחירונים

השתנה ב ד', 4 דצמ ב- 11:49 לפני הצהריים

במדריך זה נסביר כיצד לבנות מחירון וכיצד לשייך מחירון ללקוח.

 

תוכן עניינים

מה זה מחירון ?

מחירון הינו טבלת מחירים מיוחדים יעודיים ללקוח מסוים בארגון.

המחירון יכול לכלול מחיר פריט ותוקף (תאריך שממנו המחיר מתחיל), מחיר פריט משוייך למחסן או מחיר קבוע לכל פריטי מחסן.

בשלב ראשון נבנה מחירון (ניתן למחוק את המחירון הישן ללקוח) ונשייך את המחירון החדש ללקוח.


הקמת מחירון

  1. מתפריט כספים -> מחירונים
  2. נלחץ על "מחירון חדש" למטה מימין
  3. הגדרת "שם מחירון"
  4. הוספת מחסן/פריטים/מחסן-פריט למחירון
  5. (מחיר לפריט ירשם בשדה "מחיר". לאחר הכנסת מחיר ניתן לשנותו בשדה "כולל מע"מ")
  6. לסיום נלחץ "חזור"

 

 

 

שיוך מחירון ללקוח

  1. מתבצע בכרטיס הלקוח
  2. כספים -> לקוחות -> איתור לקוח -> פתיחת כרטיס לקוח
  3. לשונית פרטי הנה"ח -> פרטי הנה"ח: מחירון מכירה: יש לבחור את המחירון החדש שהקמנו

 

 

 

 

ייבוא מחירון

ניתן לייבא מחירון מתוך קובץ CSV

קובץ עם התבנית מצורף בסוף המאמר. ניתן להוריד אותו ולשנות את השורות לפי הצורך שלכם.

 



תיאור עמודות:

  1. עמודה itemFamily - משפחה (לא שדה חובה, לא נקלט)
  2. עמודה makat -  מספר קטלוגי של הפריט
  3. עמודה itemName - שם ותאור הפריט (לא שדה חובה, לא נקלט)
  4. עמודה uomName - יחידת מידה: ק"ג, מטר, יחידה, מ"א, מ"ר וכדומה
    חשוב: יש להיצמד ליחידות הקיימות במערכת בלבד
  5. עמודה Price - מחיר פריט כולל מע"מ
  6. עמודה unitCode - קוד מחסן. כאשר רוצים להגביל מחיר לפריט המנופק ממחסן ספציפי
    חשוב: יש להיצמד לקודי מחסן הקיימים במערכת בלבד


** חובה להגדיר מק"ט או קוד מחסן, או שניהם בכל שורה

** השורות המודגשות מציגות דוגמה ל-2 מחירים שונים לאותו פריט, כאשר הוא מנופק משני מחסנים שונים

** שורה 5 מציגה מחיר לכל הפריטים המנופקים מהמחסן הרשום ב

קבצים מצורפים (1)

האם מאמר זה היה מועיל?

נהדר!

תודה על המשוב

מצטערים! לא יכולנו לעזור

תודה על המשוב

Liquid error: 822: unexpected token at '{ "label": "כתובת הדוא"ל שלך", "type": "email", "name": "helpdesk_ticket[email]", "id": "helpdesk_ticket_email", "required" : "true" } '

ספרו לנו כיצד נוכל לשפר את המאמר הזה!

בחרו לפחות אחת מהסיבות
אימות CAPTCHA נדרש.

המשוב נשלח

אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר