הזמנות קשורות

השתנה ב ב', 25 נוב ב- 7:39 אחר הצהריים

במערכת קיים מנגנון נוח לניהול הזמנות רכש של ספקים במקביל להזמנות לקוח. כלומר, ניתן לבצע הזמנות ייעודיות לספקים על פי ההזמנה המתקבלת מהלקוח ולבצע מעקב על כל תהליך הרכש מספקים לטובת אותה הזמנה של הלקוח.

הגישה למנגנון הזה מתבצעת מלשונית "הזמנות קשורות" בטופס "הזמנת לקוח" (מתוך שיווק ומכירות).

 

 

ניתן להקים מתוך הזמנת הלקוח 3 סוגים של הזמנות:

  • הזמנת רכש – כאשר המוצרים נרכשים מהספק ונמכרים כמו שהם ללקוח
  • הזמנת שירות – כאשר נדרש לבצע שירות מסוים לפריטים שנרכשו מהספק לפני מסירתם ללקוח
     לדוגמה: רכשנו חומר גלם מספק מסוים וצריך לשלוח אותם לספק אחר לצביעה או פעולה אחרת המתבצעת על ידי ספק חיצוני.
  • הזמנת ייצור חיצוני – עבור פריטים המוגדרים כפריטי ייצור – ניתן להזמין אותם מספק חיצוני במקום לייצר מקומית.

 

המערכת מתעדת את הקשר בין הזמנות המשנה להזמנת הלקוח ומציגה את התוצאות בטבלת מעקב מסודרת המציגה עבור כל פריט בהזמנה מה הסטטוס שלו (נרכש/ התקבל/ נשלח לשירות/ חזר משירות/ סופק ללקוח ועוד)

פעולות קליטה מספק/ ניפוק לספק (לשירות) וכדומה מתבצעות כולן מתוך הזמנת הלקוח על מנת לחסוך מעבר בין מסכים ולנהל הכל ממקום אחד.

ניתן לבצע חתכים בטופס חיפוש הזמנה לגבי הזמנות לפי סטטוס משנה על מנת לאתר הזמנות תקועות בתהליך.

האם מאמר זה היה מועיל?

נהדר!

תודה על המשוב

מצטערים! לא יכולנו לעזור

תודה על המשוב

Liquid error: 822: unexpected token at '{ "label": "כתובת הדוא"ל שלך", "type": "email", "name": "helpdesk_ticket[email]", "id": "helpdesk_ticket_email", "required" : "true" } '

ספרו לנו כיצד נוכל לשפר את המאמר הזה!

בחרו לפחות אחת מהסיבות
אימות CAPTCHA נדרש.

המשוב נשלח

אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר