מלאי משוריין

השתנה ב ב', 25 נוב ב- 7:54 אחר הצהריים


לעיתים יש צורך לשריין מלאי עבור הזמנה מסוימת באופן שהמערכת לא תאפשר ניפוק שלו להזמנות אחרות.

המלאי לא יורד מדוחות המלאי (רשום כקיים) אבל בניפוק חופשי – המערכת לא מאפשרת לנפק אותו להזמנה אחרת.

ניתן לבצע שיריון מלאי "אד-הוק" להזמנה ספציפית באופן הבא:
בהזמנת הלקוח, יש להיכנס ללשונית "מלאי משוריין" וללחוץ על "הקצאת פריטים"
פעולה זו תיקח פריטים הקיימים במחסן ותואמים להזמנה ותקצה אותם עבור הזמנה זו בלבד.
 


אם בכל זאת רוצים לספק את המלאי הזה להזמנה אחרת ניתן לשחרר פריטים ידנית על ידי סימון הפריטים שרוצים לשחרר ולחיצה על "שחרר פריטים"

 

ניתן גם להפעיל שיריון מלאי אוטומטי לקטגוריה שלמה של הזמנות לקוח באופן הבא:
במסך "קטגוריות מסמכים" -> "שיריון מלאי אוטומטי"
הגדרה זו תגרום לכך שכאשר נכנס מלאי של הזמנת רכש או הזמנת שירות הקשורה להזמנת הלקוח, המלאי ממנה ישוריין אוטומטית להזמנה של הלקוח הזה בלבד ולא ניתן יהיה לנפק אותו ללקוח אחר
 

 

דוח מלאי מציג את הפריטים שיש עבורם שיריון מלאי:

 

כדי לדעת לאיזה הזמנות משוריין מקט מסוים ניתן לצפות בדוח פיזור מלאי ולסמן את האפשרות "פרט מלאי משוריין"
 

האם מאמר זה היה מועיל?

נהדר!

תודה על המשוב

מצטערים! לא יכולנו לעזור

תודה על המשוב

Liquid error: 822: unexpected token at '{ "label": "כתובת הדוא"ל שלך", "type": "email", "name": "helpdesk_ticket[email]", "id": "helpdesk_ticket_email", "required" : "true" } '

ספרו לנו כיצד נוכל לשפר את המאמר הזה!

בחרו לפחות אחת מהסיבות
אימות CAPTCHA נדרש.

המשוב נשלח

אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר