הזמנות השלמה אוטומטית

השתנה ב ב', 25 נוב ב- 7:16 אחר הצהריים

במקרים מסוימים, הארגון מאפשר קבלת מלאי ביתר מול הזמנת רכש שבוצעה.

לדוגמה – כאשר הזמנה לא ניתנת לאספקה בכמות מדויקת, או על פי סיכום כלשהוא עם הספק במנגנוני מסחר שונים.

 

במקרה כזה, על המחסנאי לבצע אחת מהפעולות הבאות:

  1. לפנות לאיש הרכש על מנת שיגדיל את ההזמנה
     או
  2. לפנות למנהל מערכת על מנת שישנה את המדיניות קבלת כמות עודפת להזמנה
     או
  3. לדחות את קבלת ההזמנה או לא לקבל אותה בשלמותה

 

הפיתרון: הזמנת השלמה אוטומטית

 

ניתן להגדיר במערכת מדיניות להזמנת השלמה אוטומטית. כלומר, במקרה של אספקה ביתר, המערכת תיצור הזמנת רכש נוספת עם אותם תנאים – רק בכמויות שנוספו.

המערכת תאכוף מדיניות שתוגדר לכל קטגוריית רכש בנפרד.


תוכן עניינים

 

הגדרת מדיניות השלמה אוטומטית

תפריט רכש -> קטגוריות מסמכים


 

הגדרת מדיניות השלמה

המדיניות מוגדרת באחוזים ביחס לכמות המקורית שהוזמנה. בדוגמה לעיל – המערכת תאפשר לקבל עד 50% יותר מההזמנה המקורית.

 

 

אופן ביצוע הזמנת השלמה אוטומטית

 

מתוך טופס הזמנת לקוח -> הזמנות קשורות -> קבלה מספק


כאשר מדיניות הזמנת השלמה אוטומטית מאופשר, תופיע תיבת סימון "אפשר הזמנת השלמה אוטומטית"


בטופס הזה יש להקליד כרגיל את הכמויות שהתקבלו. במידה והכמות חורגת מהכמות שהוזמנה המערכת תיצור הזמנה נוספת לכמויות העודפות ותבצע כניסה למלאי על פי ההגדרות של ההזמנה המקורית (מחיר, מחסן יעד וכדומה)

 

ההזמנה הנוספת תקושר להזמנת הלקוח כהזמנת רכש נוספת


 

ולאחר קבלת ההזמנה:


 

 

ההזמנה עצמה



והכניסות למלאי:



האם מאמר זה היה מועיל?

נהדר!

תודה על המשוב

מצטערים! לא יכולנו לעזור

תודה על המשוב

Liquid error: 822: unexpected token at '{ "label": "כתובת הדוא"ל שלך", "type": "email", "name": "helpdesk_ticket[email]", "id": "helpdesk_ticket_email", "required" : "true" } '

ספרו לנו כיצד נוכל לשפר את המאמר הזה!

בחרו לפחות אחת מהסיבות
אימות CAPTCHA נדרש.

המשוב נשלח

אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר