קליטה למלאי

השתנה ב ב', 25 נוב ב- 7:36 אחר הצהריים

כיצד לקלוט משלוח שנכנס למלאי


על מנת לתעד קליטה של פריטים למלאי (או משלוח ישיר ללקוח) יש לבצע מתוך מודול מלאי

 

 

לחץ לחיצה כפולה על סוג התנועה המבוקש ויוצג טופס מתאים. לשם הדוגמה נבחר בכניסה למלאי.

 

יש למלא את הפרטים הבאים לפי הסדר:

ספק, מספר ת.מ. (תעודת משלוח), מספר הזמנה

במידה וההזמנה כוללת מספר פרויקטים, ניתן לבחור פרויקט ואז רשימת הפריטים שיוצגו לבחירה תצומצם לפריטים של הפרויקט הנבחר מתוך ההזמנה. יש לבחור פרויקט לפני בחירת הפריטים.

אם לא ידוע מספר ההזמנה ניתן ללחוץ על לחצן החיפוש ליד מספר ההזמנה. יוצג טופס חיפוש הזמנה המציג את ההזמנות הפתוחות/ חלקיות של הספק הנבחר. לחיצה כפולה על ההזמנה המתאימה תרשום את מספר ההזמנה בטופס ותציג טופס לבחירת פריטים לכניסה למלאי.

לאחר רישום מספר הזמנה מחסן הקליטה יעודכן לפי הרשום בהזמנה. בהזמנה ניתן להגביל את הקליטה למלאי למחסן ספציפי, במקרה זה ניתן יהיה לקלוט רק אליו.

רשימת הפריטים שניתן לרשום בתעודה מבוססת על פריטי ההזמנה. המערכת מאפשר לקלוט רק את הכמויות הרשומות בהזמנה – שטרם התקבלו. אם היה משלוח חלקי קודם לכן, ניתן יהיה לקבל רק את השארית.

ניתן להגדיר במערכת אחוז לקבלה עודפת של כמות מההזמנה למקרים שבהם המוצר לא ניתן למדידה באופן מוחלט. כברירת מחדל נתון זה מוגדר ל-5% וניתן לשינוי במסך הגדרות.

האם מאמר זה היה מועיל?

נהדר!

תודה על המשוב

מצטערים! לא יכולנו לעזור

תודה על המשוב

Liquid error: 822: unexpected token at '{ "label": "כתובת הדוא"ל שלך", "type": "email", "name": "helpdesk_ticket[email]", "id": "helpdesk_ticket_email", "required" : "true" } '

ספרו לנו כיצד נוכל לשפר את המאמר הזה!

בחרו לפחות אחת מהסיבות
אימות CAPTCHA נדרש.

המשוב נשלח

אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר