הגדרות סיווג הנהלת חשבונות

השתנה ב ה', 19 דצמ ב- 7:48 אחר הצהריים

סיווג הנהלת חשבונות, הינו ביטוי המאפיין מסמכי הנהלת חשבונות של לקוח או ספק והמשויך לקוד חשבון הוצאות או הכנסות המיוצא בתנועות הנהלת חשבונות לחשבשבת.

הסיווג קובע את שיוך ההכנסה או ההוצאה לחשבון בהנה"ח ומאפשר לנו לקבץ הכנסות לקבוצות שונות, כמו כן, להגדיר את אחוז המע"מ המוכר להכנסה או להוצאה.


הגדרת הסיווגים

טבלת סוגי הוצאות והכנסות

מתוך תפריט כספים > הגדרות הנה"ח > חשבונות הוצאות והכנסות:

בטבלה נרשום את שם הסיווג, את קוד חשבון ההוצאה או ההכנסה ואת אחוז המע"מ המוכר על ידי רשויות המס.

ניתן לשייך סיווגים לסיווגי על.

 


שיוך לקוח או ספק לסיווג ברירת מחדל

כרטיס לקוח > לשונית פרטי הנה"ח > סיווג הנה"ח

מטרת השיוך היא שכל חשבונית הנרשמת עבור לקוח (או ספק) זה תשויך כברירת מחדל לסיווג הרשום שלו. ניתן גם לשייך באופן פרטני חשבוניות לסיווג שונה במסך החשבונית.


כאן נוכל לבחור סיווג קיים או ליצור חדש. (סיווג חדש יתווסף לטבלת הסיווגים ללא קוד חשבון הוצאה או הכנסה)

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

האם מאמר זה היה מועיל?

נהדר!

תודה על המשוב

מצטערים! לא יכולנו לעזור

תודה על המשוב

Liquid error: 822: unexpected token at '{ "label": "כתובת הדוא"ל שלך", "type": "email", "name": "helpdesk_ticket[email]", "id": "helpdesk_ticket_email", "required" : "true" } '

ספרו לנו כיצד נוכל לשפר את המאמר הזה!

בחרו לפחות אחת מהסיבות
אימות CAPTCHA נדרש.

המשוב נשלח

אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר