פתיחת בניין לסליקה בכאל

השתנה ב ב', 21 אפר ב- 11:54 לפני הצהריים

מדוע כדאי להצטרף לשירות סליקת אשראי לבניינים? 


  1. סכומי הסליקה מועברים ישירות לחשבון הבנק של הבניין – ללא גורמים מתווכים. מחברת כ.א.ל ישירות לחשבון של הועד
  2. השירות חוסך לכם זמן באיסוף הצ'קים מהדיירים
  3. חוסך לכם ללכת לבנק ולעמוד בתור להפקיד (הבנקים כבר מצמצמים מאוד דלפקי הפקדות בסניפים, ועד מהרה לא יקבלו יותר צ'קים) 
  4. את עמלת הסליקה ניתן להוסיף לתשלום של הלקוח (העמלה תתווסף לסכום שנסלק)
    או
     לגבות את העמלה מהוועד (הדייר משלם את הסכום שלו והעמלה מנוכת מהסכום המועבר לחשבון של הועד)
  5. ניתן להקים הו"ק באשראי לדיירים – המערכת שומרת את פרטי הכרטיסים באופן מאובטח (מאושר ע"י חברות האשראי) ומחייבת את הדיירים פעם בחודש. יתרונות התשלום באופן זה:
    • לא תופס מסגרת בכרטיס - הדייר מחוייב כל חודש בסכום של אותו חודש בלבד
    • חוסך הקלדה - קבלות נשלחות אוטומטית לדיירים
    • תזרים יציב בבנק – הסכומים שנסלקו בחודש מועברים ב-8 לחודש שלאחר מכן חוסך עמלות שורה לכל הפקדה של צ'ק



לאחר שחברת הניהול נפתחה לסליקה ניתן להגיש בקשה לפתיחת הבניין לסליקה ע"מ לאפשר לדיירים לבצע תשלום באשראי וכן להקים הו"ק באפליקציה.



מה הטפסים שחברת הניהול צריכה להגיש?


בכדי לאפשר לדיירים לשלם דמי ועד בית באמצעות כרטיס אשראי יש למלא טופס דיגיטלי ולצרף 2 מסמכים המפורטים להלן:

1. אחד ממורשי החתימה בחשבון צריכים למלא את הטופס בקישור דיגיטלי (יש לפנות לתמיכה).
2. לצרף לטופס שנשלח 2 קבצים
* אסמכתא בנקאית (אחד מהמסמכים הבאים):
    * אישור ניהול חשבון - ניתן להוריד מאתר האינטרנט של חשבון הבנק, באפליקציה או לבקש מהסניף לשלוח
      באישור זה חובה שיופיעו הפרטים הבאים: לוגו של הבנק, פרטי החשבון, מספר ת.ז. של מורשה חתימה
או
    * צילום צ'ק שבו מצוינים שם מורשה חתימה + מספר תז + כתובת הבניין. לדוגמה:
    שלומי ישראלי, תז 034848834
    ועד הבית ארלוזרוב 87 תל אביב

* צילום ת.ז של מורשה החתימה
תעודה ביומטרית - צילום משני הצדדים
    תעודה רגילה - צילום התעודה + ספח

חשוב מאוד - מורשה החתימה שרשום על הצ'ק (או באישור ניהול חשבון) יהיה אותו אדם שצירפתם עבורו צילום ת.ז.

לאחר חתימה על הטופס הדיגיטלי וקבלת הקבצים המצורפים אנו נשלח את הבקשה לחברת כאל והבניין יפתח לסליקה תוך 2 עד 5 ימי עסקים מתאריך שליחת הבקשה.


**כאשר חברת הניהול סולקת לחשבון של עצמה - תמלא פעם אחת בלבד טופס דיגיטלי

לצורך פתיחת סליקה לבניין, כאשר הסליקה היא לחשבון חברת הניהוליש להעביר אישור של הועד בעניין, מצ"ב הטופס מטה. לחילופין, ניתן לשלוח פרוטוקול/חוזה חתום של החברה מול הועד המאשר.



את המסמכים יש להעביר מייל של התמיכה
support@apoint.co.il












קבצים מצורפים (1)

האם מאמר זה היה מועיל?

נהדר!

תודה על המשוב

מצטערים! לא יכולנו לעזור

תודה על המשוב

Liquid error: 822: unexpected token at '{ "label": "כתובת הדוא"ל שלך", "type": "email", "name": "helpdesk_ticket[email]", "id": "helpdesk_ticket_email", "required" : "true" } '

ספרו לנו כיצד נוכל לשפר את המאמר הזה!

בחרו לפחות אחת מהסיבות
אימות CAPTCHA נדרש.

המשוב נשלח

אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר