תפריט מהיר

השתנה ב ב', 3 יונ ב- 4:01 אחר הצהריים

מהות: התפריט המהיר נוצר על מנת להקל על ביצוע פעולות במערכת.  

תוכן עניינים

היכן נמצא התפריט המהיר 

כאשר נכנסים לתוכנה מופיע סימן עגול כחול בצד ימין:

 

כשלוחצים על הסימן הכחול נפתחות האופציות הבאות: 

 

 

מה התפריט כולל 

 גביה חדשה 

 

כאשר נלחץ על גביה חדשה ייפתח החלון הבא: 

 

נבחר את הבניין והיחידה הרלוונטיים. לאחר לחיצה על המשך נגיע למסך גביה חדשה: 

 

למדריך המלא : קליטת תשלום מדייר



 רישום הוצאה מספק  


 

ברגע שלוחצים על רישום הוצאה מספק נפתח החלון הבא בו נוכל לתעד את פריטי ההוצאה מספק: 



 


 

 החזר לדייר/צ'ק חזר 

 

 

 

לחיצה על כפתור זה תוביל אותנו למסך בחירת בניין ויחידה 

 

 

לאחר שנבחר את הבניין והיחידה הרלוונטיים ונלחץ על 'המשך' נגיע למסך גביית תשלומים, שם נוכל לבצע החזרי תשלומים:

 

 

 

 

 

הוספת בניין חדש 

 

 

 

כאשר לוחצים על הוספת בנין חדש נפתח חלון עם אפשרות להוסיף מספר, רחוב, כניסה, עיר וכו'. על מנת ליצור בניין חדש עלינו למלא לפחות את הלשוניות מספר ורחוב. לאחר מכן ניתן לרשום את היחידות ופרטי הדיירים באופן ידני .

 

 

 

 

עדכון פרטי דייר

 

 

 

 

כאשר לוחצים על עדכון פרטי דייר נפתח החלון הבא. לאחר שנמלא את כל הפרטים ונלחץ על המשך ייפתח חלון לעדכון פרטי דיירים

 

 

 

בחלון הבא נוכל לעדכן פרטי דיירים/שוכרים.

 



עדכון מיסי ועד

 


 

לאחר לחיצה על עדכון מיסי ועד נגיע למסך בחירת בניין ויחידה. לאחר שנבחר את הבניין והיחידה הרלוונטיים נלחץ על המשך 

 

 


חלון עדכון מיסי ועד ייפתח- 

 

 

 

למאמר המלא עדכון מיסי ועד בית לבניין



רישום חוב מיוחד לדייר

 

 

 

לחיצה על רישום חוב מיוחד לדייר תוביל אותנו למסך בחירת בניין, יחידה, שנת חוב וחוב מיוחדת/ אחר: נמלא את הפרטים ונלחץ על המשך. 

 

 

 


ייפתח חלון מילוי פרטי החיוב. נמלא את הפרטים ובסיום, נלחץ על סגור.

 

 

 

למאמר המלא עדכון מיסי ועד בית לבניין


שלח מייל לדיירי בניין

 

 

 

כאשר לוחצים על שלח מייל לדיירי בניין ייפתח החלון הבא: 

נבחר את הסינונים המתאימים לנו ונשלח את המייל עם המלל הרלוונטי.  

 

 

 


שלח סמס לדיירי בניין

 

 

 

 

בחירה באפשרות זו תפתח לנו את החלון הבא: 

 

 

נבחר את הבניין הרלוונטי ואת הנמענים ונלחץ על המשך. יפתח חלון שלח הודעת טקסט ונשלח סמס כרגיל

 

 

 

 

קריאת שירות חדשה

 

 

 

לחיצה על קריאת שירות חדשה תפתח לנו את החלון דיווח פנייה:

נפתח קריאת שירות חדשה מחלון זה כמו תמיד. 

 

 

 

 למאמר המלא פתיחת קריאת שירות

 

הצע נושא חדש 

 

 

 

 

לחיצה על הצע נושא חדש תפתח חלון לשליחת מייל לתמיכה. במייל זה תוכלו לכתוב לנו הצעות לאפשרויות נוספות שתרצו לראות בתפריט המהיר. 

 

 


 

 

כיצד מקטינים או מעלימים את התפריט המהיר

 

הסתר

 

 

 

לחיצה על הסתר תקטין את מסך תפריט מהיר. 

 

העלמת התפריט המהיר מהמסך


 לחיצה על הקו הזה מצד שמאל תעלים את התפריט המהיר, עד הפעם הבאה שתפתחו את התוכנה.

 

 


 

האם מאמר זה היה מועיל?

נהדר!

תודה על המשוב

מצטערים! לא יכולנו לעזור

תודה על המשוב

Liquid error: 822: unexpected token at '{ "label": "כתובת הדוא"ל שלך", "type": "email", "name": "helpdesk_ticket[email]", "id": "helpdesk_ticket_email", "required" : "true" } '

ספרו לנו כיצד נוכל לשפר את המאמר הזה!

בחרו לפחות אחת מהסיבות
אימות CAPTCHA נדרש.

המשוב נשלח

אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר