תחילה יש להתחבר למערכת עם משתמש שיש לו הרשאות מנהל
הקמת עובד חדש
קיימים שני שלבים ביצירת עובד חדש במערכת:
א. הקמת עובד חדש.
ב. הגדרת הרשאות לעובד החדש
חובה להשלים את שני השלבים בשלמותם, ללא השלמת שני השלבים בשלמותם לא תתאפשר כניסה וגישה למידע ושימוש במערכת.
שלב א - הקמת עובד חדש
מתוך תפריט ראשי יש לבחור
הגדרת מערכת ◄ נתוני עבודה ◄ כללי ◄ עובדים
לאחר לחיצה על כפתור זה, יפתח המסך הבא:
במידה ומשתמשים בשרת מיילים יש לסמנו ב-
שלב ב - הגדרת הרשאות
הערה : שלב זה יבוצע מיד לאחר יצירת עובד חדש, ללא הגדרת הרשאות , לעובד החדש תהיה נגישות למערכת
מתוך תפריט ראשי יש לבחור
הגדרת מערכת ◄ אבטחה ◄ הרשאות ◄ הזנת עובד
לאחר בחירת ◄ הזנת עובד ▼ יפתח החלון הבא
בחלון זה יש לפעול לפי סדר המספרים:
1. לדפדף לתחתית הרשימה עד לקבלת שורה ריקה המכילה NEW.
2. לבחור את שם העובד מתוך רשימת העובדים. (מה שיצרנו בשלב א)
3. להגדיר את שם המשתמש לכניסה למערכת. (אפשר גם באנגלית)
4. הגדר סיסמא , מומלץ 1234, סיסמא זו בתוקף שבוע, לאחר מכן נדרש מהמשתמש להחליפה.
5. הזנת משתמשים לקבוצות.
- במערכת מוגדרים קבוצות שונות של משתמשים להם הרשאות שימוש במסכים שונים.
- כל קבוצה תכיל מספר מפתחות לקבוצה. (סעיף 6)
- לאחר בחירת קבוצה, המערכת תציג באופן אוטומטי את רשימת המפתחות לקבוצה בסעיף 6.
6. בחלון זה מוצגים רשימת המפתחות להם תהיה גישה למשתמש.
- הרשימה בחלון זה היא הקובעת את הרשאת הגישה למסכים עבור המשתמש.
- ניתן להסיר או להוסיף באופן יזום בעזרת בחירה של המפתח מתוך הרשימה.
מומלץ: במידה והעובד החדש זהה בהגדרות לעובד שכבר קיים, רצוי לרשום את השיבוץ הנמצא ברשימת הקבוצות והמפתחות של העובד הקיים ובהתאם לשבץ לעובד החדש את קבוצות והמפתחות כפי שקיים בעובד הקיים.
האם מאמר זה היה מועיל?
נהדר!
תודה על המשוב
מצטערים! לא יכולנו לעזור
תודה על המשוב
המשוב נשלח
אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר