אדקום: נוהל הקמת עובד חדש / סגירת עובד קיים

השתנה ב ד', 11 יונ ב- 12:37 אחר הצהריים

נוהל הקמת עובד חדש / סגירת עובד קיים 

כניסה באמצעות מנהל: 

הקמת עובד חדש

קיימים שני שלבים ביצירת עובד חדש במערכת.

  • הקמת עובד חדש.
  • הגדרת הרשאות לעובד החדש.

חובה להשלים את שני השלבים בשלמותם, ללא השלמת שני השלבים בשלמותם לא תתאפשר כניסה וגישה למידע ושימוש במערכת ,

שלב א -  הקמת עובד חדש

מתוך תפריט ראשי יש לבחור

  הגדרת מערכת ▼ 

◄  נתוני עבודה ▼

                                ◄ עובדים

                                         ◄ כללי ▼


 



בחלון שיפתח , למטה יש כפתור + חדש


לאחר לחיצה על כפתור זה, יפתח המסך הבא:

חובה למלא את כל הפריטים הבאים:

  • שם העובד הקלדה נתונים 
  • תפקיד  - בחירה מרשימה
  • מחלקה – בחירה מרשימה
  • EMAIL – הקלדה.


במידה ומשתמשים בשרת מיילים יש לסמנו  ב √  כאן:

 

 

 

שלב ב -  הגדרת הרשאות

הערה : שלב זה יבוצע מיד לאחר יצירת עובד חדש, ללא הגדרת הרשאות , לעובד החדש  תהיה נגישות למערכת  

מתוך תפריט ראשי יש לבחור:

הגדרת מערכת ▼ 

◄  אבטחה ▼

                    ◄ הרשאות ▼

            ◄ הזנת עובד ▼

לאחר בחירת ◄ הזנת עובד ▼ יפתח החלון הבא

בחלון זה יש לפעול לפי סדר המספרים,

  1. לדפדף לתחתית הרשימה עד לקבלת שורה ריקה המכילה NEW.
  2. לבחור את שם העובד מתוך רשימת העובדים. (מה שיצרנו בשלב א)
  3. להגדיר את שם המשתמש לכניסת למערכת. (אפשר גם באנגלית)
  4. הגדר סיסמא , מומלץ 1234, סיסמא זו בתוקף שבוע, לאחר מכן נדרש מהמשתמש להחליפה.
  5. הזנת משתמשים לקבוצות. 
    • במערכת מוגדרים קבוצות שונות של משתמשים להם הרשאות שימוש במסכים שונים. 
    • כל קבוצה תכיל מספר מפתחות לקבוצה. סעיף 6.
    • לאחר בחירת קבוצה, המערכת תציג באופן אוטומטי את רשימת המפתחות לקבוצה בסעיף 6. 
  6. בחלון זה מוצגים רשימת המפתחות להם תהיה גישה למשתמש.
    • הרשימה בחלון זה היא הקובעת את הרשאת הגישה למסכים עבור המשתמש.
    • ניתן להסיר או להוסיף באופן יזום בעזרת בחירה של המפתח מתוך הרשימה,

 

מומלץ: במידה והעובד החדש זהה בהגדרות לעובד שכבר קיים, רצוי לרשום  את השיבוץ הנמצא ברשימת הקבוצות והמפתחות של העובד הקיים ובהתאם לשבץ לעובד החדש  את קבוצות והמפתחות כפי שקיים בעובד הקיים. 

 

סגירת עובד קיים

קיימים שני שלבים בסגירת עובד קיים במערכת.

  • מסך עובדים – הפיכת העובד לסטטוס : "לא פעיל".
  • מסך אבטחה – מחיקת שם העובד והסיסמה מהמערכת.


שלב א – מסך עובדים – הפיכת העובד לסטטוס "לא פעיל"



ניווט המסך:

 

בחלון שייפתח, יש לעמוד על הרשומה של העובד ולסמן V בשדה: סיים עבודתו.

שימו לב, לא יהיה ניתן להזין על העובד פעולות חדשות , אך יהיה ניתן להפיק דוחות ולצפות בהיסטוריית העבודה של העובד. 

שלב ב - מסך אבטחה – מחיקת שם העובד והסיסמה מהמערכת

ניווט המסך:


לאחר לחיצה על הזנת עובד יפתח המסך הבא:

 

בטבלה הימנית, יש לעמוד על שורת העובד אותו רוצים להסיר מהמערכת, לסמן עם העכבר את המלבן האפור בצד ימין וללחוץ Delete במקלדת.

לאחר פעולה זו העובד לא יוכל להיכנס למערכת.

האם מאמר זה היה מועיל?

נהדר!

תודה על המשוב

מצטערים! לא יכולנו לעזור

תודה על המשוב

Liquid error: 822: unexpected token at '{ "label": "כתובת הדוא"ל שלך", "type": "email", "name": "helpdesk_ticket[email]", "id": "helpdesk_ticket_email", "required" : "true" } '

ספרו לנו כיצד נוכל לשפר את המאמר הזה!

בחרו לפחות אחת מהסיבות
אימות CAPTCHA נדרש.

המשוב נשלח

אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר