הוספת ספק חדש למערכת

השתנה ב ג', 18 יונ ב- 12:34 אחר הצהריים

מהות: ישנם מספר מקומות במערכת מהם ניתן להקים ספק חדש שאינו קיים כבר במערכת, במאמר זה נמפה אותם.


תוכן עניינים


הוספת ספק חדש מחלון "ספקים"

בשורה העליונה ביותר בתוכנה ישנו כפתור הנקרא "ספקים".



כאשר נלחץ עליו יפתח לנו חלון "ספקים"



בחלקו התחתון מצד ימין נראה את כפתור "צור ספק חדש"




לאחר לחיצה על הכפתור הצד השמאלי של החלון יהפוך להיות ספק ריק "ללא שם"



בכדי להתחיל את ההקמה יש ללחוץ על כפתוק  "פתח לעריכה" מצד שמאל למעלה.



אז נוכל להזין את פרטי הספק כולל שם, תחום תחזוקה ראשי , תחום תחזוקה משני (כיצד להוסיף תחומי תחזוקה משניים ניתן לקרוא במאמר הבא - ) , ספק ראשי (במידה וחברת הניהול משלמת לספקים במקום הבניין) וכמובן את פרטי איש הקשר הראשי.

ניתן להוסיף גם פרטים נוספים כגון ביטוחים (לדוגמא במידה ומדובר במנקה) , להוסיף מסמכים (כמו הסכם עבודה) ולהוסיף אנשי קשר נוספים בחברה.


לשמירה יש לסגור את החלון , להקים ספק נוסף או לחפש ספק אחר.


הקמת ספק חדש ממקומות אחרים במערכת


ניתן להקים ספקים גם מעוד מקומות במערכת:


  • מתוך הוצאה חדשה ללא תשלום (דרך בניינים פעילים) / עדכון הוספה (דרך פעולות כספיות) 



  • מתוך הוצאה חדשה (ממסך בניינים פעילים) / הוצאות ותשלום לספקים (ממסך פעולות כספיות) 




  • מתוך הסכמי שירות עם ספקים (כיצד להוסיף הסכם עם ספק ניתן לקרוא במאמר הבא - הגדרת הסכמי שירות מול ספקים )


    • ומתוך מסך התאמות בנקים


 




 

האם מאמר זה היה מועיל?

נהדר!

תודה על המשוב

מצטערים! לא יכולנו לעזור

תודה על המשוב

Liquid error: 822: unexpected token at '{ "label": "כתובת הדוא"ל שלך", "type": "email", "name": "helpdesk_ticket[email]", "id": "helpdesk_ticket_email", "required" : "true" } '

ספרו לנו כיצד נוכל לשפר את המאמר הזה!

בחרו לפחות אחת מהסיבות
אימות CAPTCHA נדרש.

המשוב נשלח

אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר