קליטת תשלום מדייר

השתנה ב ה', 12 אוק, 2023 ב- 1:57 אחר הצהריים

מהות: מאמר זה בא להסביר כיצד לבצע את גביית תשלום דמי ועד הבית.

תוכן המאמר:

  • כיצד  ומאיפה נכנסים למסך הגבייה
  • ביצוע תשלום

_____________________________________________________________________________


כיצד נכנסים למסך הגבייה?

 

למסך הגבייה, ניתן לגשת ע"י לחיצה על כפתור "גבייה" שקיים במספר מקומות שונים במערכת:

 

  1. במסך "בניינים פעילים" הכניסה:


  2. ממסך "יחידות" (שנמצא שהגישה אליו ממסך "בניינים פעילים(":


  3. ממסך "פעולות כספיות", בסרגל התחתון:


  4. ממסך "ניהול גבייה":


    מכל מקום בו נלחץ על לחצם "גביה" נקבל את המסך הבא: 


ביצוע תשלום 

  1. מסך ביצוע התשלום מחולק ל-3 חלקים:
    • מי משלם?    
    • עבור מה הוא הוא משלם?
    • איך הוא משלם?

  2. לפי סדר זה אנחנו גם נעבוד
    .
  3.  ראשית יש לבחור מי משלם - לעניין זה, דייר/בעל דירה, שבמסך היחידות אינו מוגדר כ-"משלם" ואינו מוגדר "נוכחי", לא יופיע ברשימה זו.

  4. לאחר שבחרנו "מי המשלם", נבחר עבור מה משלמים:

     
  5. בין הסימונים העליונים:
    •  עד היום: אם יש חודשים בהם יש חוב, יבחרו כל אותם חודשים, עד לחודש הנוכחי.

    •  הכל: כל החודשים שהוגדרו להם מיסי-ועד בית, ויש להם באותם החודשים, חוב. כך, שאם הוגדרו מיסי ועד בית (גם לשנתיים הקרובות), כל חודשים אלו, יבחרו עבור תשלום.

    •  איפוס: ניקוי כל החודשים שסומנו לתשלום.

    •  סכום: אפשרות זו תאפשר לנו לקבוע מראש סכום לתשלום. אם לדוגמא בחרנו 350 ₪ ומיסי הועד החודשיים הינם 200 ₪, יבחר החודש הראשון במלואו, ו-150 ₪ מהחודש שלאחריו.

  6.  אפשרות נוספת לבחור חודשי תשלום, הינה לסמן חודש חודש, ע"י לחיצה על הריבוע בעמודת "לתשלום".

  7. במידה וברצוננו לקבוע סכום חלקי, ניתן לכתוב את הסכום הרצוי, בחודש הרצוי, בעמודת "סכום":

  8. לאחר מכן נבחר אמצעי תשלום:


  9. לכל אחד מאמצעי התשלום, יהיו מרכיבים שונים שדרש למלא:
    • במקרה של המחאה / הוראת קבע בנקאית (שהלקוח עשה מהצד שלו מול הבנק) / העברה בנקאי, נדרש לפרטים הבאים:
       

      *גם אם אין לנו מס' אסמכתה, סניף, חשבון וכו', יש להכניס מספר כלשהו, אפילו "1", העיקר לא להשאיר את השדה ריק.


    • כרטיס אשראי-אמצעי חיצוני / כ.א. חיצוני 2 / כ.א. חיצוני 3: כל אלו הם למעשה לא כ.א. אמיתי שנכניס למערכת, אלא לצורך תיעוד בלבד. כל חברה מגדירה מה הם מייצגים. האם עבורכם כ.א. חיצוני 2 אומר תשלום Paypal? ואולי כ.א. חיצוני 3 משמש אתכם לתשלום שהתקבל דרך Paybox? זאת הגדרה פנים-חברה שכל חברה בוחרת לעצמה.
  10. לפני שנסיים עם מסך זה, עומדות לפנינו מספר אפשרויות נוספות:
    • הערות: ניתן להוסיף הערה, על מנת שנדע בהמשך, מדוע ביצענו את התשלום בצורה שבוצע.
    • הוסף תזכורת לעצמי: עבור ביצוע פעולות עתידיות
    • שלח SMS למשלם: במידה ונרצה לשלוח את אישור התשלום ב-SMS.
    • לא לייצא למודול חשבוניות: עבור פעמים שנרצה לייצא בהמש
    • הצג אישור תשלום (מתחת לכפתור "שמור וסגור"): סימון זה יאפשר לנו לבחור האם להציג את אישור התשלום בסוף התשלום, או לדלג על מסך אישור התשלום שנוצר (עדיין האישור ייווצר וישמר במערכת(.
  11. לסיום נלחץ על "שמור וסגור".
  12. במקרה ובחרנו לשלם באמצעות המחאה, העברה בנקאית, או הוראת קבע בנקאית, יתקבל לאחר מכאן, מסך נוסף:

    במסך זה תהיה לנו אפשרות לבצע שינוי בסכומים, בפרטי החשבון, והיותר נפוץ - שינוי במספר הסימוכין. העניין בעיקר נפוץ, בעת תשלום בהמחאות, שלעיתים יש קפיצות בין ההמחאות, או כאשר משלמים באמצעות שני פנקסי המחאות שונים.

 






האם מאמר זה היה מועיל?

נהדר!

תודה על המשוב

מצטערים! לא יכולנו לעזור

תודה על המשוב

Liquid error: 822: unexpected token at '{ "label": "כתובת הדוא"ל שלך", "type": "email", "name": "helpdesk_ticket[email]", "id": "helpdesk_ticket_email", "required" : "true" } '

ספרו לנו כיצד נוכל לשפר את המאמר הזה!

בחרו לפחות אחת מהסיבות
אימות CAPTCHA נדרש.

המשוב נשלח

אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר