איך לטפל בעסקת אשראי שהוכחשה

השתנה ב א', 22 אוק, 2023 ב- 11:24 לפני הצהריים

מהות: בניינים שבהם קיימת סליקת אשראי, עלולים להיתקל מפעם לפעם בעסקאות שמוכחשות ע"י המשלם, מסיבה כלשהיא. במצב זה יש לבצע פעולה רישומית לצורך עדכון התשלומים של היחידה, והחזרת החוב הרלוונטי.

 

תוכן המאמר:

  • קבלת מייל על עסקה שהוכחשה
  • רישום החזר בכרטיס אשראי חיצוני
  • שיוך ההחזר לחודש הרלוונטי לעסקה שהוכחשה

___________________________________________________________________________


קבלת מידע על עסקה שהוכחשה


במידה ודייר מכחיש עסקה, מתקבל מייל מהמערכת על ההכחשה.

בשלב זה,  נדרש לבצע רישום במערכת על מנת שמאזן התשלומים יהיה מעודכן, כלומר לבטל את התשלום ולהחזיר את החוב, על מנת לטפל בגביה בהמשך.


איך נבצע את הרישום?

  1. נאתר את העסקה הרלוונטית בחלונית גביה ממסך בניינים פעילים או יחידות.
  2.  נסמן את שורת הגביה של העסקה המוכחשת ונלחץ למטה על לחצן "החזר תשלום".
     
  3. בהודעה שתעלה "האם ברצונך לבצע זיכוי בכרטיס אשראי? נסמן "לא", היות ולא מוחזר כסף בפועל, אלא רק נדרש להחזיר את עצם קיום החוב שלא שולם עקב ההכחשה.
  4. במסך גביית תשלום יש למלא את הפרטים בהתאמה – 
    • תאריך פירעון – ע"פ העסקה המקורית
    • סכום העסקה במינוס
    • צורת תשלום – כרטיס אשראי-אמצעי חיצוני
    • הערות – סיבה "הכחשת עסקה" 
    • לסיום אישור


שיוך ההחזר לחודש הרלוונטי לעסקה שהוכחשה

 

בשלב זה, תיפתח חלונית שיוך התשלומים בה נבחר את החודש הרלוונטי אליו נשייך את היתרה במינוס. 

שדה יתרה לשיוך יתאפס, והחוב יוחזר.



לסיום, יש לחזור לטבלת תשלומים חודשיים של היחידה לווידוא הנתונים.




האם מאמר זה היה מועיל?

נהדר!

תודה על המשוב

מצטערים! לא יכולנו לעזור

תודה על המשוב

Liquid error: 822: unexpected token at '{ "label": "כתובת הדוא"ל שלך", "type": "email", "name": "helpdesk_ticket[email]", "id": "helpdesk_ticket_email", "required" : "true" } '

ספרו לנו כיצד נוכל לשפר את המאמר הזה!

בחרו לפחות אחת מהסיבות
אימות CAPTCHA נדרש.

המשוב נשלח

אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר