שינוי סטטוס מצב בניין ל - פעיל/ לא פעיל

השתנה ב ג', 30 אפר ב- 3:32 אחר הצהריים

רקע:


במסגרת עבודתנו כחברת ניהול המנהלת בניינים, בניינים מתחילים איתנו חוזים חדשים ואחרים מסיימים איתנו חוזים באופן תדיר.

כחברה שסיימה לנהל בניין, גם לאחר שסיימנו לנהל אותו עדיין צצים מדי פעם פעולות ודברים שאנו צריכים לבצע עבור הבניין גם לאחר שהפסקנו לעבוד מולו, כגון הפקת אישור תשלום לדייר מהבניין ששילם כעת חוב ישן מהתקופה שהבניין היה תחת האחריות שלנו, הפקת דוחות גבייה וכספים לוועד הבניין וכדומה. 


פעולה זו מאפשרת לנו לנהל מעקב מדויק אחר הבניינים שאנו עדיין מנהלים ואלו שכבר הפסקנו לנהל, ובאמצעותה נוכל להעביר בניין "לא פעיל" למצב "פעיל", לבצע את הפעולה הנדרשת (ביצוע גבייה, הפקת דוחות וכדומה) ולאחר ביצוע הפעולה להחזיר את הבניין חזרה למצב "לא פעיל".


תוכן עניינים



איך להעביר בניין לסטטוס "לא פעיל"


ניגש במערכת למסך "בניינים פעילים", נבחר את הבניין הרלוונטי (שיופיע בשורה בצהוב), נלחץ על לשונית "חוזה הניהול", בתיבת הטקסט על יד "סיום הסכם" נזין את התאריך לסיום ההסכם מול הבניין, ולבסוף נלחץ על "רענן".



לאחר ביצוע הרענון, בניין זה כבר לא יופיע ב "בניינים פעילים", אלא יהיה תחת סטטוס "בניינים לא פעילים". 


חשוב מאוד! ברגע שמעבירים בניין למצב "לא פעיל" כל פעילות האשראי מופסקת באופן אוטומטי, דהיינו כל הוראות הקבע בבניין מפסיקות לרוץ!



איך להעביר בניין לסטטוס "פעיל"


ניגש במערכת להגדרות מנהל > בניינים לא פעילים> נבחר את הבניין הרלוונטי (שיופיע בשורה עם הסימון השחור תחת עמודת סוג "סוג ניהול"), נלחץ על לשונית חוזה הניהול, בתיבת הטקסט על יד סיום הסכם נמחק את התאריך הרשום שם, ונסגור את המסך הזה.





לאחר סגירת מסך "בניינים לא פעילים" הבניין יחזור לרשימת הבניינים שנמצאים במסך "בניינים פעילים" ונוכל לבצע בו פעולות.



חשוב מאוד! ברגע שמעבירים בניין "לא פעיל" למצב "פעיל" כל פעילות האשראי יחזרו לפעול באופן אוטומטי, דהיינו הוראות קבע אשראי שקיימות לדיירים בבניין יחזרו לבצע הרצה באופן אוטומטי בבוקר יום שאחרי שהחזרנו את הבניין למצב "פעיל" ולכן חשוב מאוד שנסיים לבצע את הפעולות לבניין באותו יום שהחזרנו אותו למצב "פעיל" ולהחזירו למצב "לא פעיל" בכדי שלא תבוצע הרצת הו"ק אשראי עבור הבניין חלילה.





האם מאמר זה היה מועיל?

נהדר!

תודה על המשוב

מצטערים! לא יכולנו לעזור

תודה על המשוב

Liquid error: 822: unexpected token at '{ "label": "כתובת הדוא"ל שלך", "type": "email", "name": "helpdesk_ticket[email]", "id": "helpdesk_ticket_email", "required" : "true" } '

ספרו לנו כיצד נוכל לשפר את המאמר הזה!

בחרו לפחות אחת מהסיבות
אימות CAPTCHA נדרש.

המשוב נשלח

אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר