הגדרת פרטי ארגון/ חברה

השתנה ב א', 24 מרץ ב- 3:55 אחר הצהריים

תוכן המאמר: 

  • איך לעדכן את פרטי הארגון במערכת 


     

.ראשית במסך הראשי במערכת (קריאות שירות) נלחץ על הגדרות מנהל > פרטי ארגון 


 


במסך זה נגדיר את שם החברה, התיאור שלה, הכתובת שלה וכדומה. 

את מספר הטלפון יש לאמת באמצעות קבלת קוד סמס למספר הטלפון. זאת על מנת שניתן יהיה לשלוח הודעות סמס מהמערכת ממספר הטלפון של החברה  כדי שדיירים יוכלו להשיב. 


טלפון לשעת חרום  מוצג באפליקציית הדיירים החל מהשעה המוגדרת במערכת, לדוגמה: מספר טלפון של כונן לילה.  

כתובת מייל של החברה (להסבר מפורט על הגדרת מייל של חברה למערכת עיינו במאמר "הגדרת חשבון לשליחת מיילים") 

הגדרת ספק ופרטי חשבון הבנק מיועדים לחברות המפיקות חשבוניות מהמערכת. 



קביעת לוגו לארגון



 

נלחץ עיון לבחירת לוגו של החברה מהמחשב עבור המערכת ולבסוף נלחץ סיום. 

הלוגו מוצג בדוחות המופקים מהמערכת, באפליקציית דיירים ובמקומות נוספים. 

 

*במידה מדובר בחברה שרוצה להגדיר מספר נייח למערכת שאינו יכול לקבל סמס - נא שלחו לנו מייל למחלקת התמיכה support@apoint.co.il  עם ציון שם החברה, מספר ע.מ/ח.פ ומספר הטלפון הנייח שתרצו שנאמת עבורכם למערכת. 



האם מאמר זה היה מועיל?

נהדר!

תודה על המשוב

מצטערים! לא יכולנו לעזור

תודה על המשוב

Liquid error: 822: unexpected token at '{ "label": "כתובת הדוא"ל שלך", "type": "email", "name": "helpdesk_ticket[email]", "id": "helpdesk_ticket_email", "required" : "true" } '

ספרו לנו כיצד נוכל לשפר את המאמר הזה!

בחרו לפחות אחת מהסיבות
אימות CAPTCHA נדרש.

המשוב נשלח

אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר