טבלאות מערכת

השתנה ב א', 24 מרץ ב- 4:12 אחר הצהריים

מהות: טבלאות מערכת הינו המיקום להגדרת משתמשים במערכת, וכן עדכון של טבלאות מערכת שונות כגון: תחומי משנה לספקים, סוגי תקלות וליקויים, בנקים ועוד. 

 

תוכן המאמר: 

  • איך להגדיר משתמשים בטבלאות מערכת עם ההרשאות השונות 
  • איך לעדכן טבלאות מערכת נוספות 




 

ראשית, כדי לגשת לטבלאות מערכת, נלחץ בלשוניות העליוניות על הגדרות מנהל > טבלאות מערכת.



 

יפתח עבורנו מסך טבלאות עובדים בתור ברירת המחדל בכניסה לטבלאות מערכת (עמודת עובדים מתוך העמודות המופיעות משמאל), ואם נרצה להוסיף משתמש חדש למערכת נגלול עד לשורה הראשונה הריקה ברשימת העובדים (מצד ימין) ונמלא שם את הפרטים הבאים: 

  • שם  
  • מספר טלפון 
  • סיסמה 
  • סוג הרשאה (10  למנהלים, 30  לעובדי גבייה, 80  לאנשי אחזקה) 
  • *נ.ב. אם מדובר באיש אחזקה, לאחר שנגדיר לו הרשאה מספר 80, חובה לשייך לו את הבניינים הרלוונטיים אליו בלחצן "שיוך בניינים" 

  • סימון הV עבור המשתמש החדש בעמודת "פעיל" וכן בעמודת "מורשה לאפליקציה" 
  • בחירת ברירות מחדל עבור הצגת פניות באפליקציה – בסטטוס הפניות (כלל הפניות/פתוחות/סגורות), וכן סינון הפניות (צפייה בכלל הפניות או רק באלה של המשתמש עצמו) 
  • *נ.ב. רלוונטי בעיקר לאנשי אחזקה 

  • בחירת תיבת דואר יוצא למיילים הנשלחים על ידי המשתמש מהמערכת (אם כלל המשתמשים במערכת משתמשים באותו תיבת מייל משאיר את התיבה הזאת ריקה) 
    ראה מדריך מפורט להגדרת תיבות מייל 


חשוב מאודאם משתמש עוזב את הארגון, לא מוחקים את הרשומה שלו ולא משנים את שם המשתמש שלו לשם אחר! מורידים את ה-V בעמודת "פעיל" כדי שמשתמש זה יהפוך ללא פעיל במערכת ולא נוגעים בו יותר (אם יבוצע שינוי של שם משתמש קיים לשם משתמש חדש, כלל הפעולות ההיסטוריות שבוצעו במערכת על ידי המשתמש הישן ירשמו על שם המשתמש החדש במערכת ולא יופיעו כבר למשתמש הישן).



כמו כן, במערכת ישנם תחומים שאותם לא ניתן לשנות/לערוך כגון: אמצעי תשלום ועדיפות וכן ישנם תחומים שניתן לערוך, ובהם ניתן להוסיף/למחוק/לערוך כגון: תחומי משנה של ספקים, סוגי תקלות ובנקים, להלן מספר דוגמאות:


תחום משנה של ספקים: 


 


 

תחת תחומי משנה של ספקים נוכל להוסיף בשורה האחרונה תחומי אחזקה נוספים שרלבנטיים עבורנו ועדיין לא קיימים במערכת וכן ניתן לערוך/ למחוק את התחומים הקיימים. 


סוגי תקלות וליקויים: 

















תחת סוגי תקלות וליקויים נוכל להוסיף בשורה האחרונה תחומי תקלות וליקויים נוספים שרלבנטיים עבורנו ועדיין לא קיימים במערכת וכן ניתן לערוך/ למחוק את התחומים הקיימים. 



בנקים: 




תחת בנקים נוכל להוסיף בשורה האחרונה בנקים נוספים שעוד לא קיימים במערכת וכן להוסיף את מספר הקוד של הבנק הרלוונטי. 

האם מאמר זה היה מועיל?

נהדר!

תודה על המשוב

מצטערים! לא יכולנו לעזור

תודה על המשוב

Liquid error: 822: unexpected token at '{ "label": "כתובת הדוא"ל שלך", "type": "email", "name": "helpdesk_ticket[email]", "id": "helpdesk_ticket_email", "required" : "true" } '

ספרו לנו כיצד נוכל לשפר את המאמר הזה!

בחרו לפחות אחת מהסיבות
אימות CAPTCHA נדרש.

המשוב נשלח

אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר