ניתוב בריפים באופן אוטומטי למחלקות

השתנה ב ה', 13 יונ ב- 4:07 אחר הצהריים

שליחת בריפים / משימות למחלקות באופן אוטומטי

  1. ניתן להגדיר אוטומציה לשליחת בריף למחלקות מוגדרות מראש.
  2. ניתן לנתב משימה למחלקה באופן אוטומטי עם שינוי סטאטוס המשימה.

 

הסבר:

1. אוטומציה לשליחת בריף למחלקות מוגדרות מראש
 (הגדרות מערכת> נתוני עבודה> כללי> תתי מחלקות)

  • ניתן לסמן על תתי מחלקות ספציפיות – שלח בריפים אוטומטית למחלקות.
     בעת יצירת בריף הבריף ישלח אוטומטית למחלקות הללו, ללא צורך ללחוץ על לחצן שלח ולבחור מחלקות.
  • המערכת תשלח את הבריף למחלקות, עם סטטוס ברירת המחדל של המחלקה.
     לדוגמא: מדיה -> עיתונות, סטטוס ברירת המחדל הוא פעיל - > המערכת תשלח עם סטטוס פעיל.
  • במידה ולא מסומן סטטוס ברירת מחדל למחלקה הרצויה – הסטטוס יישאר ריק.
  • במידה ובחרנו לשלוח למחלקת מדיה -> עיתונות ולא מופיע סטטוס ספציפי לעיתונות, המערכת תדע לשלוף את סטטוס ברירת המחדל של המחלקה שלה – של מחלקת מדיה .

 



2. ניתוב משימה למחלקה באופן אוטומטי עם שינוי סטאטוס המשימה

הסבר:

כאשר משנים סטטוס למשימה, ניתן להגדיר לאן המשימה תנותב עם בחירת סטטוס.

לדוגמה, שינוי סטטוס משימה לממתין לאישור קריאייטיב - > המשימה תנותב אוטומטית למחלקת קריאייטיב – בסטטוס ברירת המחדל של מחלקת קריאייטיב.

 

הגדרה:
חלון סטטוס בריף (הגדרות מערכת> נתוני עבודה> כללי> נתוני בריפים> סטטוס בריף):
סטטוס בריף - הסטטוס המוגדר
מחלקה ותת מחלקה- המחלקה שבא מתבצע שינוי הסטטוס
 שלח למחלקה אחרת - יעד המשימה לאחר שינוי הסטטוס

 

האם מאמר זה היה מועיל?

נהדר!

תודה על המשוב

מצטערים! לא יכולנו לעזור

תודה על המשוב

Liquid error: 822: unexpected token at '{ "label": "כתובת הדוא"ל שלך", "type": "email", "name": "helpdesk_ticket[email]", "id": "helpdesk_ticket_email", "required" : "true" } '

ספרו לנו כיצד נוכל לשפר את המאמר הזה!

בחרו לפחות אחת מהסיבות
אימות CAPTCHA נדרש.

המשוב נשלח

אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר