ניתוב קריאות אוטומטי לספקים
במקרים רבים, חברת הניהול מתקשרת בהסכם עם ספקים אשר מטפלים בבניין באופן קבוע בתחומי אחריותם כגון ניקיון, הדברה, גינון וכדומה.
במקרים אלה, ניתן להגדיר שכל קריאת שירות שנפתחת במשרד או על ידי דייר מהאפליקציה של הדיירים – תנותב באופן אוטומטי לספק שהוגדר לתחום הזה במערכת.
ההגדרה היא לכל בניין בנפרד בלשונית "תחזוקה" בטופס "הסכם ספק"
כאשר תיבת סימון זו מסומנת – המערכת תשלח קריאות שירות בתחום הזה לספק הרשום.
הסימון השני לגבי ניתוב בקשות להצעת מחיר יוסבר במאמר ניהול הצעת מחיר.
האם מאמר זה היה מועיל?
נהדר!
תודה על המשוב
מצטערים! לא יכולנו לעזור
תודה על המשוב
המשוב נשלח
אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר