אפליקצית ספקים - ניתוב קריאות אוטומטי לספק

השתנה ב ד', 6 ספט, 2023 ב- 3:37 אחר הצהריים

ניתוב קריאות אוטומטי לספקים

במקרים רבים, חברת הניהול מתקשרת בהסכם עם ספקים אשר מטפלים בבניין באופן קבוע בתחומי אחריותם כגון ניקיון, הדברה, גינון וכדומה.
במקרים אלה, ניתן להגדיר שכל קריאת שירות שנפתחת במשרד או על ידי דייר מהאפליקציה של הדיירים – תנותב באופן אוטומטי לספק שהוגדר לתחום הזה במערכת.
 ההגדרה היא לכל בניין בנפרד בלשונית "תחזוקה" בטופס "הסכם ספק" 



כאשר תיבת סימון זו מסומנת – המערכת תשלח קריאות שירות בתחום הזה לספק הרשום.

הסימון השני לגבי ניתוב בקשות להצעת מחיר יוסבר במאמר ניהול הצעת מחיר.





האם מאמר זה היה מועיל?

נהדר!

תודה על המשוב

מצטערים! לא יכולנו לעזור

תודה על המשוב

Liquid error: 822: unexpected token at '{ "label": "כתובת הדוא"ל שלך", "type": "email", "name": "helpdesk_ticket[email]", "id": "helpdesk_ticket_email", "required" : "true" } '

ספרו לנו כיצד נוכל לשפר את המאמר הזה!

בחרו לפחות אחת מהסיבות
אימות CAPTCHA נדרש.

המשוב נשלח

אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר