הרבה חברות משתמשות בשירות של מוקד טלפוני חיצוני לרישום קריאות וקבלת הודעות. עם השירות הזה יש בעיה שהנתונים לא נרשמים ישירות במערכת, אלא מגיעים כהודעת דוא"ל שאותה צריך אח"כ לרשום במערכת כקריאת שירות. במצב זה הקריאה לא מטופלת במהירות ולא מועברת לאדם המתאים בחברה.
תוכן עניינים
הפיתרון
מערכת בילד אפ מאפשרת לחברת הניהול לקבל קריאות שירות באמצעות מוקד טלפוני חיצוני - ישירות לתוך המערכת כקריאת שירות. כאשר המוקד רושם את הקריאה ישירות למערכת - היא תנותב מיד למנהל האחזקה האחראי על הבניין, הדייר יוכל לראות את הקריאה באפליקציה לאחר מכן ויהיה מעקב.
הדף יכול לשמש גם לשליחת הודעה כללית כאשר מדובר בפניה שאינה מלקוח של החברה (ספק, לקוח מתעניין וכדומה).
רכיב זה ניתן כהטבה לכלל לקוחות "בילד אפ" ללא תוספת תשלום
הגדרות מערכת
תצוגה לדוגמה
קריאת שירות
הטופס בנוי באופן שיאפשר הזנה מהירה של פרטי הדייר, תוך שיוך שלו לבניין ויחידה, על מנת לקצר את זמני השיחה
הודעה כללית
קישור להעביר למוקד
פנו אלינו למחלקת התמיכה לקבלת הקישור המותאם לחברה שלכם
בוואצאפ - לחץ כאן לפניה בוואצאפ
או במייל - [email protected]
האם מאמר זה היה מועיל?
נהדר!
תודה על המשוב
מצטערים! לא יכולנו לעזור
תודה על המשוב
המשוב נשלח
אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר