הגדרת הסכמי שירות מול ספקים

השתנה ב א', 16 יונ ב- 6:36 אחר הצהריים

מהות: ליצירת הסכם שירות מול ספק מספר מטרות. הסכם השירות למעשה יוצר "חוזה" בין הספק לבניין ומקשר אותו אליו. הוא הבסיס לפעולות נוספות המסתמכות ישירות על זה. פעולות כגון, יצירת תנועות כספיות מחזוריות (הוצאות לאותו הספק), והקניית מידע לאיש האחזקה, אודות הספק/ים המקושר לבניין. 

 

Shape 

 

 

כניסה למסך הגדרת ההסכם 

  1. ניתן להיכנס למסך הגדרת הסכם השירות, רק בבניינים בהם סוג הניהול מוגדר על "ניהול בניין והדירות השכורות" או "ניהול ותחזוקת הבניין". 

  1. בתוך מסך "בניינים פעילים", נכנסים ללשונית "תחזוקה": 


 לכל תחום תחזוקה ראשי, המופיע בלשון "תחזוקה" יש אפשרות להגדיר הסכמי שירות יעודים עבורו, ועל כן, יש לבחור את תחום התחזוקה שעבורו נרצה להגדיר, או לשנות, הסכם שירות. 


  1. נבחר את תחום התחזוקה הרצוי (במקרה זה "גינון"), ויפתח לנו החלון הבא: 


  1. ונפתח את לשונית "הסכמי שירות": 



הגדרות הסכם השירות 

  1. לכל תחום ותחום ניתן להגדיר מספר ספקים. 

  1. לכן נתחיל מבחירת ספק השירות הרצוי מתוך רשימת הספקים 

(ניתן להזין שם ספק שלא קייםואז ללחוץ על מקש "Enter" ובמקרה זה נקבל הודעה שהספק לא קייםונישאל האם  נרצה להקים ספק חדש:) 


לאחר מכןנגדיר את יום תחילתו של ההסכם. 

את שדה "תאריך סיום הסכם", נשאיר ריק.
וזאת כי הזנת תאריך סיוםתהפוך את ההסכם ל"לא פעיל" (ולהיפךמחיקת תאריך סיום הסכםיחזור הסכם בחזרה לפעיל). 

  1. שינוי בין הצגת הסכמים פעילים / לא פעילים / הכלניתן לבצע מהחלונית בצד שמאל: 



  1. שאר השלבים הבאים ישמשו לצורך הקמת "הוצאות קבועות": 



  1. בחלק הזה נוכל לבחור את אופן התשלום (מזומןהמחאהאשראי וכו'). 

  1. נוכל לבחור מה תדירות התשלומיםהאם מדובר בתשלום חודשידו-חודשיחצי שנתי או שנתי. 

  1. מחיר ללקוח ומחיר לספק: יש פעמים שחבניהול מקבלת מחיר מספק עבור השירות שלואבל מול הלקוח,  מתמחרת במחיר גבוה יותר.  

*לא חובה להזין סכום במידה והוא משתנה כל חודש (לדוגמא חברת החשמל 

** ניתן כמובן לקבוע מחיר ללקוח ללא מחיר מספק. 

*** "מחיר מספקשירשם כאןלא יוצג ללקוח במסמכיםובדוחות השונים שישלחו אליו. 

 

  1. במידה ויש השתתפות מצד חבהניהולועמלה מספקניתן לייצג גם אותם.  

 

  1. סימון של "שליחת SMS לספק בעת פתיחת קריאת שירות", ישפיע על כך שבעת פתיחת קריאת שירות (או קריאת שירות מחזורית שנפתחת אוטולפי הגדרתה)ישלח SMS לספק (כל עוד הוזן לספק ניידוכל עוד נשארו הודעות  בבנק ה-SMS). בתוך קריאת השירות ריבוע זה יסומן ב V. 

 

  1. לעיתים יש עניין להוסיף מסמכים הקשורים לאותו הספקמסמכים כגוןחוזה שירות מולוחשבוניותועודזאת ניתן לבצע בחלק התחתון של החלון: 



  1. לחיצה על כפתור "הוסף מסמךתפתח לנו את המסך הבא: 



  1. חשוב לדעת שאחרי בחירת הקובץאם נסגור את החלון לפני שנלחץ על "צרף", הקובץ לא באמת יצורף. 

  1. יש מספר ספקים באותו התחוםבשביל להוסיף אותםיש ללחוץ על "הסכם נוסף עם ספק" בצד שמאל-למטה: 

 

 

  1. הוצאה שוטפת: מאחר ומדובר בהסכם שירות מול ספקאשר ישרת אותנו עבור הוצאות קבועותברירת המחדל של הקשר עם ספק זההינה "הוצאה שוטפת". אם רוציםניתן לשנות זאת בפינה שמאל-למעלהע"י ביטול ה-V: 


האם מאמר זה היה מועיל?

נהדר!

תודה על המשוב

מצטערים! לא יכולנו לעזור

תודה על המשוב

Liquid error: 822: unexpected token at '{ "label": "כתובת הדוא"ל שלך", "type": "email", "name": "helpdesk_ticket[email]", "id": "helpdesk_ticket_email", "required" : "true" } '

ספרו לנו כיצד נוכל לשפר את המאמר הזה!

בחרו לפחות אחת מהסיבות
אימות CAPTCHA נדרש.

המשוב נשלח

אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר