אפליקצית ספקים - טיפול בקריאות שרות לספק

השתנה ב ד', 6 ספט, 2023 ב- 3:23 אחר הצהריים

 

יצירת קריאות שירות לטיפול ספק

בעת יצירת קריאת שרות במערכת לספק מסוים, כדי שספק יקבל קריאת שירות לטיפול – יש להיכנס לקריאה ולהגדיר אותו כספק של הקריאה ואז לשלוח לו סמס:



בלחיצה על "שלח שוב" הספק יקבל הודעת סמס עם קישור לצפייה בפרטי הקריאה. כאשר יפעיל את הקישור יקבל את האפליקציה לספקים.


 האפליקציה תשלח לו הודעת סמס לאימות ואז יוכל להיכנס ולצפות בפניות הפתוחות שלו (וגם בקשות להצעות מחיר – יוסבר בהמשך)







בלחיצה על "פתוחות" יוכל לצפות בפרטי הפניות ולעדכן אותן:
 

בשלב ראשון על הספק לעדכן שקיבל את הפניה על ידי לחיצה על "קיבלתי בטיפול"

 

הספק יכול גם להוסיף עדכונים לקריאה (עוד לפני סגירה) לצורך תיעוד על ידי לחיצה על + באיזור של העדכונים
 

 

 

לאחר סיום הטיפול בקריאה יש ללחוץ על לחצן "טופל"
 



כעת הקריאה נסגרה והדייר יקבל הודעה על כך (לפי הגדרות המערכת).



האם מאמר זה היה מועיל?

נהדר!

תודה על המשוב

מצטערים! לא יכולנו לעזור

תודה על המשוב

Liquid error: 822: unexpected token at '{ "label": "כתובת הדוא"ל שלך", "type": "email", "name": "helpdesk_ticket[email]", "id": "helpdesk_ticket_email", "required" : "true" } '

ספרו לנו כיצד נוכל לשפר את המאמר הזה!

בחרו לפחות אחת מהסיבות
אימות CAPTCHA נדרש.

המשוב נשלח

אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר