פתיחת קריאת שרות ע"י דייר באפליקציה

השתנה ב ה', 12 אוק, 2023 ב- 2:32 אחר הצהריים

מהות: בין הפעולות הניתנות לביצוע מצד הדייר/בעל-דירה באמצעות אפליקציית הדיירים, הינה האפשרות לפתוח קריאה שירות לבניין. מאמר זה יעסוק בהסבר כיצד לבצע זאת.

 

תוכן המאמר:

  • כניסה לפתיחת קריאה חדשה
  • כיצד לפתוח קריאת שירות

______________________________________________________________________


כניסה לפתיחת קריאה חדשה

 

את הכניסה למסך פתיחת קריאת השירות, ניתן לבצע מ-2 מקומות:

  1. במסך הבית של האפליקציה, תחת הכותרת "קריאות שירות", לחיצה על כפתור "פתיחת קריאת שירות", תעביר אותנו לתחילת הליך קריאת השירות:

  2. אפשרות נוספות לעשות זאת, בעיקר במידה והמשתמש לא נמצא במסך הבית, באמצעות לחיצה על כפתור התפריט שבחלקו הימני-עליון של המס, ואז בחירה באפשרות "קריאות שירות" מתוך התפריט:

כיצד לפתוח קריאת שירות

 

  1. בכניסה למסך קריאות השירות, יעמדו בפני המשתמש רשימת תחומי התחזוקה הראשיים (כפי שמופיע בבילדאפ), לבחור מתוכה אותו תחום שמעוניין לפתוח בו קריאה חדשה:


  2. לאחר שנבחר את התחום הרצוי, נקבל את המסך הבא. בכותרתו, יצוין האיקון ושם התחום הנבחר:


  3. יש לשים לב, במידה ובאותה העת קיימות קריאות שירות פתוחות בתחום זה, האפליקציה תציין זאת בפניינו, ואף תאפשר לנו להיכנס ולראות אותן הקריאות, ע"י לחיצה על כפתור "לצפייה":


  4. לאחר מכן נקבל את האפשרות להזין את פרטי הקריאה תחת "תיאור", ואת פרטי מדווח הקריאה (שם מלא, ומס' טלפון).
  5. צירוף תמונה - ישנה אפשרות לצירוף תמונה מהגלריה או לצלם חדשה (בכניסה מהטלפון הנייד) תמונה שתמחיש את מהות הבעיה, ע"י לחיצה על "הוספת תמונה":


  6. לסיום, ועל מנת לפתוח את הקריאה עם הנתונים שהזנו, יש ללחוץ על כפתור "שלח" שבתחתית המסך.



האם מאמר זה היה מועיל?

נהדר!

תודה על המשוב

מצטערים! לא יכולנו לעזור

תודה על המשוב

Liquid error: 822: unexpected token at '{ "label": "כתובת הדוא"ל שלך", "type": "email", "name": "helpdesk_ticket[email]", "id": "helpdesk_ticket_email", "required" : "true" } '

ספרו לנו כיצד נוכל לשפר את המאמר הזה!

בחרו לפחות אחת מהסיבות
אימות CAPTCHA נדרש.

המשוב נשלח

אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר