סטטוס הוראות קבע אשראי

השתנה ב ב', 21 אפר ב- 11:00 לפני הצהריים

צפייה בסטטוס של הוראות קבע אשראי


מערכת החיוב של הוראות הקבע פועלת פעם ביום באופן אוטומטי, נוכל לצפות באופן מרוכז בסטטוס של החיובים שבוצעו ושנכשלו באמצעות דוח תוצאות סליקה.
כדי להפיק את הדוח ניכנס למסך הוראות קבע -> הוראות קבע אשראי


יפתח המסך הבא:

נוכל לבצע סינון באמצעות חודש ושנה בלבד או עם סינון נוסף של אחראי גבייה / בניין /בניין + דירה
נוכל גם לבחור אם לסמן וי עבור:

- רק הו"ק עם עסקה אחרונה לא תקינה - יציג ברשימה רק הו"ק שבפעם האחרונה שניסו לחייב אותן העסקה לא עברה.

- התחשב ביום החיוב - יציג רק הו"ק שיום החיוב החודשי שלהן הגיע.

כדי לראות את התוצאות יש ללחוץ על "סנן"


במסך זה נראה את כל הוראות הקבע שיחויבו בחודש שבחרנו וגם את כאלו שהחיוב האחרון שלהן נכשל.


במידה ונרצה לחייב ידנית את אחת או יותר מהו"ק נסמן וי בעמודה בצד שמאל כדי לבחור אותן ונלחץ "בצע סליקה"


דוח תוצאות סליקה

נוכל להפיק דוח עבור כל מועד שבו הייתה הרצה של הוראות הקבע במערכת.

כדי להפיק את הדוח נפתח את התפריט של "דוח תוצאות סליקה" ונבחר את המועד הרצוי:


הדוח יציג עבור כל בניין (במידה ולא בוצע סינוון לבניין אחד) את פרטי ניסיון החיוב והסיבה לכישלון:


כאשר עסקה לא הצליחה לעבור המערכת תמשיך לנסות לחייב בכל יום.



צפייה בפרטי הוראת קבע של דייר

כדי לצפות בפרטי הוראת הקבע ניכנס למסך לבניינים פעילים -> יחידות -> לשונית אופן תשלום -> כפתור הו"ק



נקבל את המסך הבא:


  • במסך זה נוכל לקבוע את תחילת וסוף תוקף הוראת הקבע.
    היום בחודש שבו תרוץ הוראת הקבע כל פעם מושפע מהיום בחודש של התאריך של תחילתה תוקף, למשל בדוגמה זו, הוראת הקבע תרוץ בכל 19 לחודש.
    (במידה ומוגדר תאריך עם 29/30/31 המערכת תקדים את החיוב ליום האחרון באותו חודש)


  • כדי למחוק הוראת קבע ניתן ללחוץ על כפתור "מחק הו"ק

  • כדי לצפות בפרטי הכרטיס או לשנות אותם יש ללחוץ על "פרטי כרטיס"


קביעת יום חיוב אחיד לכלל הבניינים


ניתן לקבוע יום אחיד שבו ירוצו כל הוראות הקבע, במקרה הזה התאריך שיקבע הוא התאריך שנגדיר ולא התאריך שמופיע לכל דייר.

כדי לבחור יום קבוע יש להיכנס להגדרות מנהל -> הגדרות מערכת -> לשונית העדפות סליקה



שאלות ותשובות


1. כיצד נטפל בהו"ק שלא עברה בגלל פרטי כרטיס שגויים?
נוודא מול בעל הכרטיס את הפרטים ובמידת הצורך נעדכן.

2. מה נעשה במידה ודייר לא מופיע במסך הוראות הקבע?

ניכנס ליחידה של הדייר -> כפתור הו"ק
נוודא שהתוקף תקין ושפרטי הכרטיס מלאים ונכונים.


3. האם יתכן שדייר בעל הו"ק יחויב פעמיים על אותו חודש?

לא, במידה ולדייר רשום תשלום על החודש הנוכחי ( לא משנה באיזה אמצעי תשלום) המערכת תזהה שהתשלום עבור החודש כבר בוצע ולא תחייב שוב. 




האם מאמר זה היה מועיל?

נהדר!

תודה על המשוב

מצטערים! לא יכולנו לעזור

תודה על המשוב

Liquid error: 822: unexpected token at '{ "label": "כתובת הדוא"ל שלך", "type": "email", "name": "helpdesk_ticket[email]", "id": "helpdesk_ticket_email", "required" : "true" } '

ספרו לנו כיצד נוכל לשפר את המאמר הזה!

בחרו לפחות אחת מהסיבות
אימות CAPTCHA נדרש.

המשוב נשלח

אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר