אפליקציית דיירים: הגדרות מערכת בבילדאפ

השתנה ב ג', 22 אפר ב- 10:37 לפני הצהריים

מהות: בבילדאפ קיימות מספר הגדרות שניתן לשנותן מתוך "הגדרות מערכת". מדריך זה יעסוק באותן ההגדרות.




  1. מספר מירבי של תשלומים: ניתן לשנות בבילדאפ לכמה תשלומים ניתן לחלק את הגבייה של מיסי ועד בית / חוב מיוחדת / חוב אחר.
  2. מנע תשלומים של יחידות בטיפול משפטי: סימון אפשרות זו, ימנע מדירות שהוגדרות "בטיפול משפטי" במסך היחידות, לבצע תשלום:
  3. אירועים עתידיים מותרים לדירה בחדר דיירים: כאן נבחר את מספר ההזמנות הפעילות של חדר הדיירים, שיכולות להיות לכל דירה.
  4. ימי חיוב אפשריים להו"ק: שדה זה יאפשר לבחור בין אותם ימים אפשריים בהם תרוץ הו"ק בכל חודש, כשמקימים הו"ק מתוך האפליקצייה.
  5. הצג הערות שנרשמו בקריאה לוועד: בקריאות שירות ניתן להזין הערות. בחירת אפשרות זו, תאפשר לוועד לראות את הערות הללו, במידה והאפשרות "הצג קריאות מכל היחידות" בתוך "הרשאות אפליקצייה" פתוח על "ועד" (נמצא בסרגל אמצעי במסך "בניינים פעילים"):
  6. פתיחת קריאת שירות בתפיסת חדר דיירים: סימון אפשרות זו, תבצע הקמת קריאת שירות חדשה, ברגע שדייר יזמין את חדר הדיירים, על מנת שחב' הניהול תוכל לעקוב אחרי הזמנות החדר.
  7. חיוב הקמת הו"ק בתשלום: אפשרות זו תחייב הקמת הו"ק בעת התשלום, למי שאין עדיין הו"ק.
  8. הגבלת ימים קדימה בצ'ק ראשון: למשל, אם היום אנחנו ב-5 לחודש, ומוגדר שם 10 ימים, לא נוכל לקבל צ'ק שמועד הפירעון שלו, אחרי ה-15 לחודש.
  9. שלח הודעה למנהל אחזקה על פעולות בחדר דיירים: סימון אפשרות זו לא רק תפתח קריאה שירות בעת ביצוע הזמנה, למשל, אלא גם תשלח הודעה למנהל האחזקה שהוגדר לבניין.


האם מאמר זה היה מועיל?

נהדר!

תודה על המשוב

מצטערים! לא יכולנו לעזור

תודה על המשוב

Liquid error: 822: unexpected token at '{ "label": "כתובת הדוא"ל שלך", "type": "email", "name": "helpdesk_ticket[email]", "id": "helpdesk_ticket_email", "required" : "true" } '

ספרו לנו כיצד נוכל לשפר את המאמר הזה!

בחרו לפחות אחת מהסיבות
אימות CAPTCHA נדרש.

המשוב נשלח

אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר