רישום עצמאי לאפליקציית דיירים

השתנה ב א', 14 אפר ב- 12:09 אחר הצהריים


כאשר מתחילים לנהל בניין חדש לא תמיד יש רשימת דיירים מעודכנת עם כלל פרטי הדיירים (שם מלא, מספר טלפון, מייל).


למרות העובדה שאין עדיין רשימה עדכנית של הדיירים, רוצים כבר להתחיל לבצע פעולות במערכת עבור הבניין (הגדרת מיסי ועד, הקמת הסכמי שירות עם הוצאות קבועות, הגדרת מודולי תחזוקה עם אירועים מחזוריים וכדומה).


במערכת בילד-אפ ברירת המחדל היא שרק דיירים הרשומים במערכת מראש (עם מספר טלפון נייד) יכולים להתחבר לאפליקציה, זא יכול להגביל קצת את התחלת הפעילות מול הבניין. לכן יצרנו אפשרות לדיירים להירשם באופן עצמאי למערכת בבניין.

פיצ'ר הרישום העצמאי של הדיירים לאפליקציית דיירים מאפשרת לחברות הניהול לתת לדיירים להירשם לבניין בעצמם ובכך לחסוך לעצמן את הזמן הפנייה לכל דייר באופן אישי על מנת שירשמו, ומשאיר להן זמן יקר להתחיל לנהל ולתעד את הפעולות של הבניין במערכת, בו בעת שהדיירים נרשמים לבניין בעצמם.


כדי למנוע רישום לא מוגבל, יש להפעיל את התכונה של רישום עצמאי באופן פרטני עבור כל בניין שבו נרצה שדיירים יוכלו להירשם אליו באופן עצמאי. מומלץ לאחר מכן לבטל אותה לאחר שנרשמו רוב דיירי הבניין כדי למנוע רישום בלתי מוגבל.



תוכן עניינים

____________________________________________________________________



פתיחת הרשאות ברמת הבניין

 

  1. לכל בניין בו נרצה לאפשר לדיירים להירשם לבד לאפליקציה ולהזין את מספר הנייד שלהם בעצמם יש לפתוח הרשאה לכך.
  2. על מנת לעשות זאת, ניכנס למסך "בניינים פעילים" וניגש בסרגל האמצעי, ללשונית הימנית ביותר (לעיתים יש לגלול ימינה את הסרגל - תלוי בגודל התצוגה), עד ללשונית "הרשאות לאפליקציה".
  3. בתוך הרשאות לאפליקציה, יש לגלול עד הסוף עד ל"רישום עצמאי של דיירים לבניין" ולהגדיר "מורשה".


הגדרת הדירות בבניין

כדי שדיירים יוכלו להירשם, יש להגדיר לפחות את הדירות בבניין, מכיוון שכאשר דייר נרשם לאפליקציה הוא צריך לבחור דירה מתוך רשימת הדירות שהוגדרה לבניין. 

לכן, יש להיכנס למסך "יחידות" בבניין וליצור שורות של יחידות על ידי רישום של מספר היחידות בבניין בתיבת הטקסט על יד שכפל יחידות, לחיצה על שכפל, ולאחר מכן לחיצה על YES לאישור הודעת המערכת לכך שהיא תוסיף עבורנו את היחידות לבניין בהתאם למספר שבחרנו.

 


לאחר ביצוע שכפול היחידות עבור הבניין שבחרנו, יתווספו לבניין מספר היחידות שבחרנו ודיירי הבניין יוכלו להירשם לדירות הרלוונטיות בהתאם.



שליחת קישור של הבניין לדיירים

  1. לאחר שפתחנו את ההרשאה, יוכל דייר לסרוק את ה-QR קוד מהמודעה לבניין (ראו מאמר הפקת מודעה לבניין) ולבצע הרשמה כדייר חדש.
  2. באותו המסך של "בניינים פעילים", בתחתית המסך, וללא קשר איזו לשונית בחרנו מהסרגל האמצעי, קיים "קישור לאפליקציה של הבניין"- ניתן לשלוח את הקישור הזה לדייר והוא יוכל להירשם לבניין באמצעותו.



חשוב מאוד! דיירים יוכלו להירשם לבניין שלהם באופן עצמאי רק באמצעות קוד הQR הקיים במודעה של הבניין, או באמצעות הקישור הספציפי של הבניין, דיירים שיבצעו הורדה של האפליקציה מהחנות או יכנסו לקישור כללי של האפליקציה ולא לקישור הספציפי של הבניין שאליו הם רוצים להירשם - לא יקבלו שם את האופציה להירשם משם לבניין באופן עצמאי.




רישום ע"י הדיירים

  1. בעת כניסת דייר לקישור מהמודעה, לאחר סריקת הקוד, יתקבל המסך הבא:

  2. מתחת לכפתור "שלח קוד אימות" יהיה עליו לבחור "הרשמה כדייר חדש". לחיצה על הלחצן, תפתח את החלון הבא, להזנת פרטיו האישיים:

  3. ישנם מספר פרטים המחויבים הקלדה, כגון, שם מלא, טלפון, דירה (מספר דירה) וסוג דייר (שוכר/בעלים).
  4. בנוסף, על הדייר לסמן ב-V את "מאפשר לשלוח הודעות". ללא זה לא יהיה ניתן לבצע "שלח".
  5. במידה וכל הפרטים הוזנו באופן תקין, לחיצה על "שלח", תקפיץ לדייר הודעה שהוא נרשם בהצלחה לבניין ולאחר מכן הוא יוכל להתחבר לאפליקציה תחת הבניין אליו נרשם ולבצע בה פעולות. להסבר מלא אודות אפשרויות הדיירים באפליקציה, מצ"ב מאמר מפורט אודות אפליקציית דיירים.







האם מאמר זה היה מועיל?

נהדר!

תודה על המשוב

מצטערים! לא יכולנו לעזור

תודה על המשוב

Liquid error: 822: unexpected token at '{ "label": "כתובת הדוא"ל שלך", "type": "email", "name": "helpdesk_ticket[email]", "id": "helpdesk_ticket_email", "required" : "true" } '

ספרו לנו כיצד נוכל לשפר את המאמר הזה!

בחרו לפחות אחת מהסיבות
אימות CAPTCHA נדרש.

המשוב נשלח

אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר