מהות: חדר הדיירים ניתן להזמין הן מצד חברת הניהול, באמצעות תוכנת בילד-אפ, והן מצד הלקוח/דיירים, באמצעות אפליקציית הדיירים. ההזמנה נועדה לתאם תפוסת חדר הדיירים בין כלל דיירי הבניין. יצוין כי בבניין יכולים להיות מספר "חדרי דיירים", זאת מאחר וישנם בניינים שיש בהם יותר מחדר דיירים אחד, ו/או חדר כושר וכיו"ב שאף הם מוגדרים כ"חדר דיירים".
תוכן עניינים
_________________________________________________________________
איך להזמין חדר דיירים באפליקציה ?
1. כניסה למסך הזמנת חדר הדיירים
לחלון הזמנת חדר הדיירים, ניתן להיכנס או מעמוד הבית > "הזמן אירוע" או מהתפריט > "חדר דיירים": (מתוך מסך הבית) (תפריט ראשי)
2. אופן ביצוע ההזמנה
ברגע שנבחר *תאריך*, ואת חדר הדיירים (במידה ויש יותר מאחד) שברצוננו לקבוע בהם אירוע, במידה ויש אירועים שכבר נקבעו בהם מבעוד מועד, הם יוצגו כבר בשלב זה, על מנת למנוע תפוסה כפולה
בעת בחירת תאריך, ניתן לבחור יום בודד, או טווח תאריכים, לבדיקת תפוסה עתידית:
במידה ונרצה להוסיף אירוע נוסף, יש ללחוץ על ה"+" שבפינה ימנית-תחתונה:
לחיצה עליו, תפתח לנו החלון הבא:
על מנת לקבוע אירוע חדש, עלינו להזין:
- נושא האירוע
- תאריך
- שעת התחלה - ושעת סיום
- וללחוץ על "אישור"
הגדרות חדרי דיירים במערכת (בצד חברת הניהול)
במסך "בניינים פעילים" יש לבחור בלשוניות מטה "סמס נוסף וחדרי דיירים"
בעמודה "חיוב עבור הזמנה" ניתן להגדיר סכום לחיוב של הדייר. החיוב מבוצע בעת הזמנה על ידי הדייר.
במידה ורשום 0 ההזמנה ללא חיוב.
הזמנת חדר דיירים מהבילדאפ
בחלקו השמאלי של "סמס נוסף וחדריי דיירים" ניתן להקים הזמנה חדשה, למחוק או לערוך הזמנה נוכחית.
ברגע שנבחר להקים הזמנה חדשה:
ואז נוכל לבחור בשדה הראשון את הדייר (מתוך רשימת הדיירים באותו בניין שעומדים עליו) שעליו נפתח את ההזמנה.
לאחר מכן נזין את התאריך, שעת התחלה וסיום, ונושא האירוע.
לבסוף נבצע "שמור שינויים" ונסגור את החלון.
במידה ומדובר בהזמנה קיימת שרוצים לערוך, אותו החלון יפתח, ובו נוכל לעורך את פרטי ההזמנה.
*במצב עריכה ניתן לערוך את כל הפרטים פרט לשם הדייר שהזמין את החדר.
יש לשים לב: "יומן תפוסה לחדר דיירים" יציג לפי חדר הדיירים שבחרנו בצד ימין. לכן, אם מחדרי הדיירים שקיימים ברשימה, אין עליו תפוסה, החלק השמאלי יישאר ריק:
(חדר דיירים עם תפוסה)
(חדר דיירים ללא תפוסה)
האם מאמר זה היה מועיל?
נהדר!
תודה על המשוב
מצטערים! לא יכולנו לעזור
תודה על המשוב
המשוב נשלח
אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר