ניתוב קריאות ושליטה בתחומי תחזוקה

השתנה ב ה', 12 אוק, 2023 ב- 5:38 אחר הצהריים

בעקבות בקשה של מספר לקוחות, לניתוב אוטומטי של קריאות שירות לאנשים שונים בתחומי תחזוקה שונים, וגם הצורך לשלוט בתחומי התחזוקה המוצגים באפליקציה לדיירים (כי לא כולם רוצים לאפשר את כל השירותים לדיירים או שזה לא רלוונטי לבניינים מסוימים),

הוגדרו הצרכים הבאים:

  1. נוספו תחומי תחזוקה חדשים:
    • ריהוט
    • אחזקת מבנה
    • תוכנה
    • טונרים למדפסות
    • מכונות צילום
    • מולטימדיה

תחומים אלה לא מוצגים כברירת מחדל אצל כל הלקוחות - מי שירצה יוכל להציג אותם, הסבר בסעיף 2.





2. שליטה בתחומי תחזוקה המוצגים באפליקציית דיירים.
בתפריט הגדרות מנהל -> טבלאות מערכת -> תחומי תחזוקה
    תראו את הטבלה להלן:


בטבלה אפשר לשלוט עבור כל תחום - האם להציג אותו באפליקציה לדייר או לא. שימו לב שההגדרה היא גורפת לכל הבניינים, אך ניתן להגדיר החרגות על ידי לחיצה על "הגדרה פרטנית" באמצעות החלון המוסבר בסעיף הבא.
 



3. ניתוב קריאות שירות לפי תחום תחזוקה (רק מתוך האפליקציה)
    בחלון זה, שנפתח עבור כל תחום תחזוקה בנפרד, ניתן להגדיר לכל בניין:

  • האם התחום יהיה מוצג באפליקציה עבור בניין זה
  • האם להגדיר אחראי מיוחד לתחום התחזוקה כאשר נפתחת קריאת שירות (היום קריאות מוקצות באופן אוטומטי למנהל התחזוקה)

"אחראי כללי" – הגדרה לכלל הבניינים.

אם מוגדר שם משתמש – כל הקריאות בתחום זה ינותבו אליו. אלא אם לבניין מוגדר אחראי פרטני

אם לא מוגדר משתמש – הקריאות ינותבו למנהל תחזוקה, אלא אם הוגדר אחראי פרטני

 

כלומר סדר החשיבות הוא:

  • אחראי פרטני לבניין
  • אחראי כללי
  • מנהל תחזוקה של הבניין

 

כדי להוסיף בניין להגדרה פשוט מוסיפים לו שורה בטופס








האם מאמר זה היה מועיל?

נהדר!

תודה על המשוב

מצטערים! לא יכולנו לעזור

תודה על המשוב

Liquid error: 822: unexpected token at '{ "label": "כתובת הדוא"ל שלך", "type": "email", "name": "helpdesk_ticket[email]", "id": "helpdesk_ticket_email", "required" : "true" } '

ספרו לנו כיצד נוכל לשפר את המאמר הזה!

בחרו לפחות אחת מהסיבות
אימות CAPTCHA נדרש.

המשוב נשלח

אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר