הנחיות ודגשים חשובים לעבודה בבילד-אפ

השתנה ב ג', 5 ספט, 2023 ב- 5:48 אחר הצהריים

ישנם מספר דגשים לעבודה בבילד-אפ שחשוב להיות מודעים אליהם ויפורטו להלן:

 

  1. עדכון תחולת עמלת סליקה
    • כאשר בניין נפתח לסליקת אשראי, ברירת המחדל של תחולת העמלה היא על ועד הבית.
      חשוב להיות מודעים לכך ולעדכן בהתאם את תחולת העמלה בהתאם, בין אם היא על ועד הבית או על הדיירים, היות ויש לכך השלכה על סכומי התשלום לדיירים ועל הסכומים שיכנסו לחשבון הועד מידי חודש.

    • במידת הצורך יש לעדכן את תחולת העמלה בלשונית הנה"ח של הבניין.


  2. עדכון עובדים בטבלאות מערכת

    אם עובד בחברת הניהול סיים את עבודתו בחברה – אין למחוק את הרשומה בטבלאות מערכת או לדרוס את הפרטים שלו (למשל בפרטי העובד שהגיע במקומו)
    • עובד שהפסיק את עבודתו בחברה יש להגדיר כ"לא פעיל"
    • עובד חדש יש לעדכן בשורה חדשה
    • הסיבה לכך היא שלעובד מקושרות פעילויות (קריאות שרות, פעולות כספיות וכד') במערכת ויש לדאוג שההיסטוריה תישמר, לבדיקות עתידיות במידת הצורך



  3.  עדכון פרטי דיירים ביחידה

    כאשר דייר עוזב את היחידה – אין לדרוס אותם בפרטי דייר החדש
    • בעל דירה או שוכר שעזב את הדירה יש להסיר מתיבת הסימון  מ"נוכחי" בלשונית פרטי השוכר או הבעלים ביחידה
    • הסיבה לכך היא שלדיירים יש היסטוריית תשלומים ופעילות ויש לדאוג שההיסטוריה תישמר, לבדיקות עתידיות במידת הצורך
    • דייר שנרשם בטעות, ניתן כמובן במיידי לתקן את פרטיו, אך לא דייר אמיתי שגר ביחידה במשך תקופה

האם מאמר זה היה מועיל?

נהדר!

תודה על המשוב

מצטערים! לא יכולנו לעזור

תודה על המשוב

Liquid error: 822: unexpected token at '{ "label": "כתובת הדוא"ל שלך", "type": "email", "name": "helpdesk_ticket[email]", "id": "helpdesk_ticket_email", "required" : "true" } '

ספרו לנו כיצד נוכל לשפר את המאמר הזה!

בחרו לפחות אחת מהסיבות
אימות CAPTCHA נדרש.

המשוב נשלח

אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר