אפליקצית ספקים ניהול הצעות מחיר

השתנה ב ד', 6 ספט, 2023 ב- 3:36 אחר הצהריים

ניהול הצעות מחיר

מנגנון זה מאפשר לחברת הניהול להגיש הצעות מחיר לוועד הבית לאישור באמצעות האפליקציה לדיירים.


תוכן המאמר:

  • הקמת בקשה להצעת מחיר ע"י חברת הניהול או הועד והעברה לספק
  • הגשת הצעת מחיר ע"י הספק
  • שליחת הצעת מחיר לאישור
  • הגדרת אופן ניהול הצעות מחיר


_____________________________________________________________


אופן תהליך בקשת הצעת מחיר עד לאישורה

בקשה להצעת מחיר יכולה להתחיל מועד הבית באמצעות האפליקציה לדיירים בתפריט "הצעות מחיר" 



חברת הניהול תקבל הודעת מייל על הבקשה להצעת מחיר ועליה להפיץ אותה לספקים המתאימים באמצעות טופס בחירת ספקים מהרשימה שאליהם יישלחו הבקשות.



** ניתן לסמן בהסכם השירות עם הספק את הסימון "ניתוב בקשות להצעות מחיר אוטומטית לספק"



אם תיבה זו מסומנת בקשות להצעת מחיר המוגשות על ידי הועד יועברו אוטומטית לספק הנבחר, כל עוד הסכם השירות עימו בתוקף.


הבקשות שנשלחו מתועדות ברשימה וניתן בכל רגע לצפות בסטטוס ההצעה מהספקים:



ספקים יקבלו סמס בנוסח הבא:

 

[שם הספק] שלום רב,
התקבלה בקשה להצעת מחיר מספר: 8
מחברת: [שם חברת הניהול]
לצפיה לחץ כאן: https://sapakim.apoint.co.il/?P=21402&O=8&B=462&C=17

 

כאשר הספק ייכנס לקישור הוא יקבל את אפליקציית הספקים לאחר אימות קצר באמצעות מספר הטלפון שלו. שם יוכל לראות את מצב הבקשות הממתינות לו וקריאות שירות המוקצות לטיפולו.


 

 












הגשת הצעת מחיר ע"י הספק


במסך "בקשות להצעות מחיר" הספק יוכל לנהל את הבקשות שנשלחו אליו ולהגיש הצעה בהתאם.
ההצעות מחולקות לפי הסטטוס שלהן בתהליך העבודה. הצעות מחיר שאושרו – יהפכו לקריאת שירות רגילה לטיפול.




במסך הגשת הצעת מחיר ניתן לראות את פרטי ההצעה, כולל תמונות שצולמו על ידי ועד הבית:


הפעולות הזמינות הן:

  • הגשת הצעה
  • בקשת מידע נוסף -  בקשת מידע תשלח מייל לחברת הניהול עם תוכן הבקשה.
  • לא מעוניין - דחיית ההצעה,  שליחת מייל לחברת הניהול שהספק אינו מעוניין בעבודה


בלחיצה על הגשת הצעה יפתח המסך הבא:

שליחת הצעת המחיר לאישור 

לאחר שהספק הגיש הצעת מחיר, ההצעה מגיעה לחברת הניהול לבחינה לפני שליחה לוועד הבית.




את פרטי ההצעות ניתן לראות בטופס קריאת השירות המתאימה. את ההצעה יש לאשר לשליחה לועד הבית























לאחר שהחברה מאשרת את ההצעה – היא נשלחת לועד הבית לאשר אותה באפליקציה שלו.

ועד הבית יראה את הצעות המחיר שלו בתפריט "הצעות מחיר"



** לאחר אישור הצעת מחיר – ההצעה הופכת לקריאת שירות רגילה, ונוספת הוצאה בסכום שאושר עבור הספק.



הגדרת אופן ניהול הצעות מחיר


בטופס "בניינים פעילים" -> לשונית "חוזה הניהול" ניתן להגדיר את אופן הניהול של תהליך הצעות מחיר במערכת (לכל בניין בנפרד):



  1. ועד מתנהל עצמאית -
    בקשה להצעת מחיר נשלחת מיידית לספק המוגדר לאותו תחום
    כאשר הצעת מחיר נשלחת מספק, ועד הבית רואה אותה ברשימת ההצעות שלו לאישור והוא יכול לאשר אותה
    הספק מקבל מיד את האישור של הועד

     
  2. חברת הניהול מחליטה על הצעת מחיר ומאשרת אותה - (ברירת המחדל)
    בקשה להצעת מחיר נשלחת לחברת הניהול אשר מחליטה למי לשלוח

     
  3. חברת הניהול ממיינת הצעות מחיר לבחירת הוועד -
    הצעות מחיר מספקים נשלחות לחברת הניהול, ורק הצעות המאושרות על ידה מועברות לוועד הבית לאישור.



האם מאמר זה היה מועיל?

נהדר!

תודה על המשוב

מצטערים! לא יכולנו לעזור

תודה על המשוב

Liquid error: 822: unexpected token at '{ "label": "כתובת הדוא"ל שלך", "type": "email", "name": "helpdesk_ticket[email]", "id": "helpdesk_ticket_email", "required" : "true" } '

ספרו לנו כיצד נוכל לשפר את המאמר הזה!

בחרו לפחות אחת מהסיבות
אימות CAPTCHA נדרש.

המשוב נשלח

אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר