תשלום דיירים עם סריקת צ'קים (לצלם את הצ'ק) - תפעול מהבילד-אפ

השתנה ב ה', 28 נוב ב- 9:58 לפני הצהריים

תוכן עניינים


כללי

מעכשיו ניתן לשלם את דמי ועד הבית באמצעות סריקת צ'קים עם מצלמת הטלפון הנייד גם מאפליקציית דיירים וגם מאפליקציית מנהלי תחזוקה.

המנגנון פעיל רק עבור חשבונות בבנק לאומי ובבנק הפועלים.


בשתי האפליקציות (דיירים ותחזוקה) כאשר מסמנים הוצאה לתשלום ניתן יהיה לבחור לשלם באמצעות כרטיס אשראי או באמצעות צ'קים.



להפעלת המנגנון

  1. יש להיכנס למסך בניינים פעילים> לעמוד על הבניין הרצוי> לגשת ללשונית "הרשאות אפליקציה", ובטבלה לאפשר את סעיף "תשלום בצ'קים על ידי דיירים".


  2. ללחוץ על כפתו "חשבונות בנק" בתפריט התחתון.
    לבחור שם בנק: פועלים/לאומי - וברגע שבוחרים בנק יופיע לחצן "קישור חשבון להפקדת צ'קים אונליין".
    יש למלא את פרטי חשבון הבנק
    וללחוץ על "קישור חשבון להפקדת צ'קים אונליין"
  3. יש לשמור תמונה של חתימת מורשה החתימה בחשבון + חותמת, במחשב שלכם. (ממש כמו שחותמים על גב הצ'קים לפני שמפקידים.)
    יש לצרף תמונה של החתימה והחותמת על גב הצ'ק ברקע לבן
    החתימה והחותמת "יודבקו" על גב הצ'קים ולכן חשוב שהתמונה תהיה ברורה (תמונה זו היא בעצם חוסכת מהדיירים ומכם לדאוג להביא את הצ'קים פיזית אל חברת הניהול)

  4. יש לאשר את עלות השירות בסימון וי בצ'ק בוקס. (חשבונית תשלח לחברת הניהול כל חודש )
  5. ללחוץ על "צרף חשבון"



  6. במידה וחשבון הבנק הוא בבנק הפועלים, יש צורך להוריד את מסמך ההצטרפות לשירות הפקדות צד ג' (מכתב לשליחה לסניף הבנק בלחיצה על "לחץ לשמירת מסמך" ) , למלא את הפרטים ולשלוח לסניף בו מתנהל החשבון ולאחר אישור הסניף לשלוח לגברת הילי עופר כפי שמצויין במסמך.



    לנוחיותכם המסמך מצורף גם בסוף המאמר להורדה


  7. יש ללחוץ על האיקס לסגירת החלונית כדי שהמערכת תשמור את ההגדרות

ניתן להתחיל השתמש במנגנון אחרי שתקבלו מייל ממחלקת התמיכה בו יאשרו שהכל הופעל (עד לסיום יום העסקים הבא מרגע סיום ההגדרות במערכת).

חשוב לציין שבמקרה של בנק הפועלים, בלי שליחת הקובץ לגברת הילי עופר הצ'קים לא יופקדו בחשבון.




כאשר סורקים צ'ק מאפליקציית תחזוקה -  המערכת מייצרת אישור תשלום, שולחת אותו לדייר (במידה ויש לו מייל במערכת) ומעדכנת בפעולה הכספית תאריך הפקדה לפי תאריך הפירעון שמופיע בצ'ק.

כאשר מגיע תאריך הפירעון , המצב של הפעולה הכספית הופך ל"הופקד" בצורה אוטומטית.


כאשר דייר משלם באמצעות צ'ק מאפליקציית דיירים - חברת הניהול נדרשת לאשר את הצ'ק.

דבר זה נועד בכדי לוודא שאין טעויות הקלדה של דיירים או שיוך לחודש לא נכון.

אחרי מתן האישור, המערכת מייצרת אישור תשלום, שולחת אותו לדייר (במידה ויש לו מייל במערכת) ומעדכנת את הפעולה הכספית תאריך ההפקדה יתעדכן לפי תאריך הפירעון שמופיע בצ'ק.

כאשר מגיע תאריך הפירעון , המצב של הפעולה הכספית הופך ל"הופקד" בצורה אוטומטית.


אישור צ'ק

  1. בתפריט העליון יש להיכנס ל"גבייה" ולבחור "אישור צ'קים להפקדה"


2. יש לבדוק בכל צ'ק:
ששם הנמען תואם את שם חשבון הבנק של הבניין
שהסכום תואם את מה שהוקלד על ידי הדייר
שתאריך הפירעון הוקלד נכון על ידי הדייר
שאין תיקונים ללא חתימה
שיש חתימה בצ'ק

במידה וסכום הצ'ק או תאריך הפירעון לא נכונים, ניתן ללחוץ על הנתון ולבצע עריכה.

ברגע שהכל תקין, מאשרים להפקדה בלחיצה על הלחצן הירוק.

עכשיו ניתן יהיה גם לשנות שיוך לחודש הרלוונטי במידה וצריך, ע"י לחיצה על "שנה שיוכים"
אם הסכום לא מכסה חודש שלם, יש לשנות בצורה ידנית תוך לחיצה על "סכום" והקלדה חופשית
ללחוץ על אישור.



3. כעת נשאר לנו רק לסיים את התהליך בלחציה על "אישור"





דחיית צ'ק

אם אנו מזהים שמשהו לא תקין בצ'ק, למשל חסרה חתימת הדייר, ניתן לדחות את הצ'ק 

  1. לוחצים על "לא תקין"
  2. יש לרשום מה הסיבה לדחייה בחלונית שנפתחת וללחוץ על "כן"


3. המסך יציג את דחיית בצ'ק


4. מוחקים את השיוך

5. לוחצים על "אישור"


מייל נשלח אוטומטית לדייר עם סיבת הדחייה.





מאמרים נוספים בנושא

   תשלום בצ'ק באמצאות אפליקציית דיירים

   תשלום בצ'ק באמצעות אפליקציית תחזוקה


קבצים מצורפים (1)

האם מאמר זה היה מועיל?

נהדר!

תודה על המשוב

מצטערים! לא יכולנו לעזור

תודה על המשוב

Liquid error: 822: unexpected token at '{ "label": "כתובת הדוא"ל שלך", "type": "email", "name": "helpdesk_ticket[email]", "id": "helpdesk_ticket_email", "required" : "true" } '

ספרו לנו כיצד נוכל לשפר את המאמר הזה!

בחרו לפחות אחת מהסיבות
אימות CAPTCHA נדרש.

המשוב נשלח

אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר