שימו לב: אפשרות זו זמינה רק עבור משתמשי מודול הכספים (ERP Business App)
רקע כללי
בסיום כל חודש, יש להפיק חשבונית עבור הוצאות הבניין שנצברו במהלך החודש במסגרת הפעילות של חברת הניהול. החשבונית מרכזת את ההוצאות ונשלחת לחבר ועד הבית שמוגדר כמקבל החשבונית.
שלבי העבודה
1. הגדרת חברת הניהול כספק ראשי:
היכנסו אל הגדרות מנהל > פרטי ארגון
לחצו על כפתור בחר ספק ובחרו את הספק של חברת הניהול שלכם – זהו השם שיופיע על גבי החשבונית שתונפק.
2. סימון חבר ועד הבית כמקבל חשבונית:
עברו אל מסך "בניינים פעילים"
היכנסו ללשונית "חברי ועד"
סמנו את התיבה "נמען לחשבונית" ליד שם חבר הוועד שצריך לקבל את החשבונית.
3. הפקת חשבונית הוצאות חודשית:
גשו אל תפריט הנהלת חשבונות > חשבונית חודשית לבניינים
רשמו את נושא החשבונית (למשל: "הוצאות ניהול – מרץ 2025")
בחרו את הבניין המבוקש.
הגדירו את תקופת הזמן עליה תופק החשבונית.
במידה ותרצו להציג גם הוצאות שנרשמו עם ספק ראשי של חברת הניהול יש לסמן וי ב"כלול ספק ראשי"
סמנו את כל ההוצאות שרלוונטיות לחשבונית בחלון המרכזי באמצעות בחירת שורות ספציפיות או בלחיצה על בחר הכל.
בחרו באופציית "הפק ל־דוא"ל" – כדי לשלוח את החשבונית לחברי הוועד שסומנו קודם לכן כמקבל.
אם התקבל תשלום – סמנו בתחתית את התיבה "הפק גם קבלה" כדי להפיק מסמך קבלה.
צפייה בחשבוניות שהופקו
1. נעבור מהבילד-אפ למודול "כספים"
2. בחיפוש מסמך נבצע חיפוש לפי הבניין ותאריך הפקת החשבונית
האם מאמר זה היה מועיל?
נהדר!
תודה על המשוב
מצטערים! לא יכולנו לעזור
תודה על המשוב
המשוב נשלח
אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר