הוספת / יצירת מכתבי גבייה

השתנה ב ה', 17 אפר ב- 4:57 אחר הצהריים

1. הכנת המכתב


ניכנס לתיקיית Customers ואז לתיקייה של הלקוח הרלוונטי ואז לתיקיית Templates.
נעתיק מכתב אחר ונשנה לו את השם כך שיתאים לנושא המכתב.


נמשיך את עריכת המכתב על פי המוסבר במאמר: עריכת מכתבי גבייה (בוורד)



2. הוספת המכתב לסביבת הלקוח


ניכנס לSQL לטבלת ReportTemplates בתוך התיקייה של הדאטאבייס של הלקוח
נוסיף שורה חדשה עם הפרמטרים הבאים:

- ID - משאירים ריק, יקבל מספור אוטומטי

- ReportName - שם המכתב בעברית (מה שיופיע בתוך הבילד אפ)  

- FileName - שם קובץ הוורד

- Language - 1 עבור מכתב בעברית

- ParentLangReport - מספר סידורי למכתב, נכתוב את המספר הפנוי הבא

- msgBody - הגוף של המייל שאליו יצורף המכתב

- msgSubject - הכותרת של המייל שאליו יצורף המכתב



כדי לראות את המכתבים המעודנים יש לסגור את הסביבה של הלקוח בmRemote  ולפתוח מחדש.
נכנסים לניהול גבייה > בוחרים יחידה > הפקת מכתבים, בוחרים את התבנית שערכנו ולוחצים על "תצוגה מקדימה".

האם מאמר זה היה מועיל?

נהדר!

תודה על המשוב

מצטערים! לא יכולנו לעזור

תודה על המשוב

Liquid error: 822: unexpected token at '{ "label": "כתובת הדוא"ל שלך", "type": "email", "name": "helpdesk_ticket[email]", "id": "helpdesk_ticket_email", "required" : "true" } '

ספרו לנו כיצד נוכל לשפר את המאמר הזה!

בחרו לפחות אחת מהסיבות
אימות CAPTCHA נדרש.

המשוב נשלח

אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר