אימות מספר טלפון נייד לצורך שליחת SMS

השתנה ב ב', 21 אפר ב- 5:11 אחר הצהריים

***נוהל זה מתייחס לאימות של מספר טלפון נייד בלבד, עבור אימות של מספר קווי יש לפעול לפי ההנחיות בנוהל:  https://build-app.freshdesk.com/a/solutions/articles/103000330755




אימות מספר נייד

ניכנס להגדרות מנהל -> פרטי ארגון

נקליד את מספר הטלפון ונלחת על "לחץ לאימות"


בחלונית שתיפתח נקליד את המספר שהתקבל בSMS ונלחץ אישור.


בסיום הכפתור "לחץ לאימות" צריך להפוך ל"מאומת"

האם מאמר זה היה מועיל?

נהדר!

תודה על המשוב

מצטערים! לא יכולנו לעזור

תודה על המשוב

Liquid error: 822: unexpected token at '{ "label": "כתובת הדוא"ל שלך", "type": "email", "name": "helpdesk_ticket[email]", "id": "helpdesk_ticket_email", "required" : "true" } '

ספרו לנו כיצד נוכל לשפר את המאמר הזה!

בחרו לפחות אחת מהסיבות
אימות CAPTCHA נדרש.

המשוב נשלח

אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר