במאמר זה נציין באילו מקרים גובים/לא גובים עמלות אשראי בחברת כ.א.ל
כללי
- ניתן לסלוק את כל סוגים הכרטיסים למעט AMERICAN EXPRESS
- כל עסקת אשראי כרוכה בעמלת סליקה שמוגדרת מראש לפי הסכם התקשרות עם בית העסק
- קיים דמי ניהול חשבון סליקה (עמלת מינימום) בסך 105 ש"ח: עמלה זו לא תגבה אם סך העמלות הסליקה בכל הבניינים ביחד עולה על הסכום זה
מקרים בהם אין חיוב עמלה:
- עסקה לא עברה: במקרים בהם אנו מנסים לחייב כרטיס במערכת והעסקה לא עוברת מכל סיבה (סירוב, תוקף, נגנב, עסקה לא אושרה על יד חברת האשראי וכו)
- ביטול הו"ק במערכת: כאשר אנו מבטלים/סוגרים את ההוראת קבע של דייר בתוך מערכת הבילד, פשוט לא יתבצעו ניסיונות חיוב ולכן אין עמלות
- ביטול הוראת קבע על ידי הדיירים: כאשר דייר מבטל מול חברת האשראי/בנק את ההו"ק הקיימת, ניסיון חיוב במערכת יכשל ולכן לא תהיה עמלה, יחד עם זאת, באותו מעמד יתכן שהדייר יבקש להכחיש עסקאות שהוא לא מכיר (אם כרטיס נגנב או אבד) ואז תהיה עמלת הכחשה
מקרים בהם יש חיוב עמלה:
- הכחשת עסקה: כאשר הדייר פונה לחברת האשראי שלו ומבקש לבטל עסקה יש חיוב עבור "החזר תשלום" בסך 40 ש"ח עמלה זו נגבית מהחשבון אליו מופקדים הכספים.
קיים מנגנון בבילד-אפ לביצוע חיוב העמלה על חשבון הדיירים - הסבר במאמר איך לטפל בעסקת אשראי שהוכחשה - ביצוע זיכוי מלא/חלקי: ברגע שמבצעים זיכוי במערכת או מול מוקד של כאל ישירות, קיימת עמלת ביטול עסקה בסך 9.5 ש"ח
- בקשה להפקת דוחות מחברת כ.א.ל: אם נדרש לקבל מכ.א.ל דוחות, לכל הפקה יש עמלה בסך 16 ש"ח.
במסגרת תהליך החיתום מול כאל יש לחתום על טופס "כספת", ואז חברת איי פוינט מקבלת את המידע בצורה שוטפת ללא עלות וכך גם המידע זמין לכם מתוך המערכת וגם לא משלמים עמלות על דוחות.
**לפרטים נוספים אנא פנו למחלקת התמיכה
סכומי העמלות לעיל לא כוללים מע"מ
קישור לתעריפון העמלות המלא של חברת כאל
האם מאמר זה היה מועיל?
נהדר!
תודה על המשוב
מצטערים! לא יכולנו לעזור
תודה על המשוב
המשוב נשלח
אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר