יש מקרים בהם הופקה חשבונית חודשית לבניין בבילד אפ והייתה טעות שמצריכה לבצע זיכוי והפקת חשבונית חדשה.
להלן הסבר על סדר הפעולות הנכון לצורך שיקוף המצב גם בERP וגם בבילד-אפ.
תהליכים שקרו לפני:
הוקלדו פעולות כספיות בבילד-אפ לחיוב הבניין
הופקה חשבונית חודשית לבניין עבור אותן פעולות
תהליך לביצוע זיכוי והפקה מחדש:
1. קיימת חשבונית שהופקה על ידי מנגנון "חשבונית חודשית לבניין"
2. בERP יש להפיק זיכוי רגיל
3. בבילד-אפ יש ליצור פעולה כספית "זיכוי מספק" (לבחור את אותו ספק ואת אותו סכום/תיאור כמו בפעולה הכספית המקורית) *מומלץ לרשום הערה לתיעוד מסודר
4. יש ליצור פעולה כספית חדשה מתוקנת בבילד-אפ
5. מפיקים חשבונית חודשית לבניין עבור הפעולה הכספית החדשה
האם מאמר זה היה מועיל?
נהדר!
תודה על המשוב
מצטערים! לא יכולנו לעזור
תודה על המשוב
המשוב נשלח
אנו מעריכים את המאמץ שלכם וננסה לתקן את המאמר